3 проблеми та шляхи вдосконалення порядку складання звітності

3 проблеми та шляхи вдосконалення порядку складання звітності


Податкова звітність підприємства за загальною системою: недоліки та шляхи вдосконалення. У статті розглянуто сутність, проблемні питання та особливості складання податкової звітності підприємства, яке обрало загальну систему оподаткування. Також визначено та проаналізовано напрями вдосконалення складання та подання податкової звітності. Ключові слова: податкова звітність, система оподаткування, податкова документація, електронна звітність. В статье рассмотрены сущность, проблемные вопросы и особенности составления налоговой отчетности предприятия, выбравшего общую систему налогообложения.


Шляхи вдосконалення звітності. Закон України „Про бухгалтерський облік та фінансову звітність” та національні стандарти бухгалтерського обліку залишають багато невирішених питань для бухгалтерів. Ці питання спонукають керуватися своєю професійною думкою, вміти використовувати облікові дані для планування та контролю за діяльністю підприємства.


Складання консолідованої фінансової звітності: проблеми та шляхи вдосконалення. Онищенко В.Є., Скирда І.М. ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури». DOI: doi.org/10.32839/2304-5809/2018-12-64-72 В статті досліджено проблеми та шляхи вдосконалення складання консолідованої фінансової звітності. Наведено основні рекомендації щодо складання консолідованої фінансової звітності за МСФЗ 10 і Н(С)БО 2. Виділено дві групи проблем складання консолідованої фінансової звітності. Визначені основні шляхи вдо-сконалення процесу підготовки та складання консолідованої фінансов.


досліджень, спрямованих на вдосконалення практики складання й використання фінансової звітності та забезпечення адекватності її вимогам користувачів, що визначає актуальність даної теми. Питання складання фінансової звітності підприємств України досліджують багато науковців. Зокрема, актуальні проблеми висвітлено у працях відомих вітчизняних вчених-економістів: Ф. Бутинця, М. Білухи, Г. Вериги, С. Голова, Н. Литвина, В. Швеця, Н. Малюги, М. Пушкара. Звітність – це система узагальнених і взаємопов’язаних економічних показників поточного обліку, які характеризують результати діяльності підприємства за звітний період . Бухгалтерський облік є обов’язковим видом обліку, який ведеться підприємством.


2. Складання фінансової звітності. Фінансова звітність за квартал складається з двох форм: — ф. № 1-дс Баланс . Оскільки у складі фінансової звітності розпорядника бюджетних коштів не передбачена Пояснювальна записка, то пояснення всіх показників (наприклад, зміна фінансового результату у зв’язку зі списанням залишкової вартості необоротних активів, списанням простроченої заборгованості тощо) слід відображати в додатку 10 до Порядку № 44 (Пояснювальна записка) бюджетної звітності. Тому для бюджетної та фінансової звітності складають одну Пояснювальну записку. Розглянемо детально порядок заповнення квартальних форм фінансової звітності відповідно до вимог Порядку № 307.


3.3 Рекомендацій щодо вдосконалення системи складання та аналізу поточної бухгалтерської звітності. ВИСНОВОК. СПИСОК Використовувати ДЖЕРЕЛ. Форми бухгалтерської звітності організацій, а також інструкції про порядок їх заповнення затверджуються Міністерством Фінансів РФ. Для складання бухгалтерської звітності звітною датою вважається останній календарний день звітного періоду. При складанні бухгалтерської звітності за звітний рік звітним роком є календарний рік з 1 січня по 31 грудня включно. При розробці організацією форм бухгалтерської звітності на основі зразків форм повинні дотримуватися загальні вимоги до бухгалтерської звітності, викладені в ПБО 4 / 99


Шляхи вдосконалення законодавчо-нормативної бази, яка регулює спрощену систему оподаткування, обліку та звітності. Спрощена система оподаткування, обліку та звітності суб'єктів малого підприємства є найбільш поширеною із альтернативних способів оподаткування. Платники вперше отримали можливість переходу на єдиний податок-з 1 січня 1999 року. Через півроку був прийнятий Указ №746 “Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб'єктів малого підприємства” ,після вступу в силу якого остаточно сформувалася діюча сьогодні спрощена система оподаткування, обліку та звітності. Ал.


Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна звітність складається щоквартально наростаючим підсумком з початку звітного року. Баланс підприємства складається станом на кінець останнього дня кварталу (року). До завдань перевірки фінансової звітності включається: * перевірка складу фінансової звітності; * перевірка правильності і повноти складання фінансової звітності; * перевірка достовірності інформації; * перевірка повноти інформації фінансових звітів


Наведено основні проблеми фінансової звітності на Україні згідно з національними положенням (стандартів) бухгалтерського обліку (П (С)БО). Детально аналізуються недоліки П (С)БО 2, 3, 4, План рахунків бухгалтерського обліку активів, капіталу, зобов'язань і господарських операцій підприємств і організацій та Інструкція про застосування Плану рахунків.


СЕМЕНИШЕНА Юлія Олегівна. Фінансова звітність : методика складання, аналіз і аудит показників. / Financial statements: methods of preparation, analysis and audit of indicators. Проблеми організації складання і подання фінансової звітності, її . Загальновідомо, що бухгалтерська фінансова звітність підприємства являє собою систему узагальнених показників, які характеризують підсумки виробничої та фінансово-господарської діяльності підприємства, що здійснюється шляхом складання звітності за звітний період (місяць, квартал, рік). Отже, ведення бухгалтерського обліку, склад фінансової звітності та порядок складання окремих звітних форм.


Звітність підприємств. Тема 3. Cклад, структура та порядок складання Балансу (Звіту про фінансовий стан) підприємства. Конспект лекції. 3.1 Загальне поняття про бухгалтерський баланс і його значення в управлінні. 3.2 Структура балансу та вимоги до нього. Структура балансу та вимоги до нього. Класифікація балансів. 3.3 Визнання та оцінка статей балансу. Зміст статей балансу та методика його складання. Ключові терміни. Баланс (звіт про фінансовий стан) - це звіт про фінансовий стан підприємства, який відображає на певну дату його активи, зобов’язання і власний капітал. Між складовими елементами балансу існує зв’язок, який зображується формулою


Мета складання звітності. надання користувачам для прийняття рішень повної, правдивої. та неупередженої інформації про фінансовий стан, результати. діяльності та рух коштів суб’єкта державного сектору та бюджету. п. 5 р. І НП(С)БОвДС 101 «Подання фінансової звітності». Принципи складання звітності. • автономності суб’єкта державного сектору; • безперервності діяльності; • періодичності; • історичної (фактичної) собівартості; • нарахування та відповідності доходів і витрат; • повного висвітлення; • послідовності; • обачності; • превалювання змісту над формою; • єдиного грошового вимірника. п. 5.


Якщо при складанні звітності, у тому числі фінансової, використовуються не всі показники, що передбачені у файлі, то передавати нульові значення за такими показниками не потрібно. 7. Показники з нульовими значеннями метрики подавати не потрібно. З усіх питань щодо складання звітності до Національного банку слід звертатись на адресу Національного банку України: вул. Інститутська, 9, Київ, 01601, або на адресу: portal@bank.gov.ua. Фахівці підрозділу передають запит на відповідальних фахівців Департаменту статистики та звітності, які підготують відповідь на поставлене питання.


Буковинська державна фінансова академія. Основи фінансової звітності, її вдосконалення. У статті проведено визначення основних понять звітності, визначення основних змін, які відбулися у 2009 році, порядок заповнення фінансової звітності, проведення підсумків щодо досліджуваних аспектів. Ключові слова: звітність, фінансова звітність. Постановка проблеми. Звітність відіграє велику роль, оскільки складання звітності в бюджетних установах завершує повний цикл бухгалтерської обробки даних, які накопичуються в облікових реєстрах. Але при цьому в них відсутні затверджені кошторисом показники фінансу.


Гавенко Т.Ю. Шляхи вдосконалення фінансової звітності в україні. Гаран Ю.С. Облікова політика та її використання в управлінні. підприємством. Під час складання Звіту про фінансові результати в статтях «Надзвичайні доходи» і «Надзвичайні витрати» відображають відповідно: неоплачені збитки від надзвичайних подій, включаючи витрати на запобігання виникнення втрат від стихійного лиха і техногенних аварій, визначених за вирахуванням страхового відшкодування і покриття втрат від надзвичайних ситуацій за рахунок інших джерел; доходи або збитки від інших подій і операцій, які відповідають визначенню надзвичайних подій згідно з. ­ вивчення порядку і джерел списання безнадійної заборгованості


.2 Порядок складання консолідованої звітності ВАТ «Компанія Грасп». Зведений баланс.3 Зведений звіт про фінансові результати ВАТ «Компанія Грасп». Рекомендації та шляхи вдосконалення процесу складання зведеної звітності ВАТ «Компанія Грасп».1 Рекомендації щодо організації процесу складання зведеної звітності.2 Рекомендації по використанню методик складання консолідованої звітності. Висновок. Список використаних джерел.


5. Шумило О. Ю. шляхи вдосконалення аналізу та оцінки операційних, фінансових та інших витрат на підприємстві / О. Ю.Шумило //Економіка. Фінанси. Право. Значний внесок у дослідження особливостей складання фінансової звітності згідно з МСФЗ в Україні зробили Сопко В. А., Пархоменко В. О., Зубілевич С. Я., Костюченко О. С., Горяйнова Ю. С. та ін. Метою дослідження є визначення особливості складання та подання звітності підприємств згідно з МСФЗ та П(С)БО, а також проведення порівняльного аналізу національних і міжнародних стандартів.


Актуальні проблеми існування електронної звітності. Перспективи існування електронної звітності. Електронна звітність – звітність підприємства складена у встановленому чинним законодавством України, захищена електронним цифровим підписом підприємства, та призначення для подання для зовнішніх користувачів. Відправлення та передавання електронних документів здійснюються автором або посередником в електронній формі за допомогою засобів інформаційних, телекомунікаційних, інформаційно-телекомунікаційних систем або шляхом відправлення електронних носіїв, на яких записано цей документ.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

test booklet 6 класс starlight в pdf

про сдо почта ответы

карта дары кавказа 2 0 6