західноєвропейська та американська реклама нового часу
західноєвропейська та американська реклама нового часу
Западноевропейская и американская реклама Нового времени. Стр 1 из 20Следующая ⇒. Одним из важнейших последствий изобретения И. Гутенберга стало бурное развитие с начала XVII в. печатных средств массовой информации. В 1616 году во Франкфурте-на-Майне основывается газета "Frankfurter Journal" ("Франкфуртский журнал"). Первой газетой, изданной в Англии, стала "The Weekly News" ("Еженедельные новости") - 1622 год, в Голландии - "Amsterdamcher Courant" ("Амстердамские куранты") - 1623 год, во Франции - "Gazett de France" - 1631 год. Издателем "La Gazett " стал парижский лекарь Те-офраст Ренодо (1585-1643). Однако этим фактом не исчер-_. пывается его вклад в становление рекламы.
Розвиток політичної реклами в країнах Західної Європи та США. Широке використання ЗГ як інструменту вирішення політичних проблем. Загальнонаціональні рекламні кампанії із просування конкретних торговельних марок у США. Перші «сторонні зверенення» в друкованих ЗМІ (1820 р.). Виокремлення ЗГ у самостійну сферу діяльності в Європі та США (перша половина ХІХ ст.). Формування професійних технологій у сфері ЗГ, використання як інструментів ЗГ публікацій у ЗМІ, плакатів, проспектів, особистих виступів перед масовою аудиторією та інтерв’ю, носіїв зовнішньої реклами та ін. Інституціоналізація ЗГ на початку ХХ ст., виокремлення ЗГ, що спрямовані на бізнес, ЗГ в некомерційній сфері, внутрішньокорпоративні ЗГ.
Западноевропейская и американская реклама Нового времени. Одним из важнейших последствий изобретения И. Гуттенберга стало бурное развитие с начала XVII в. печатных средств массовой информации. Первая печатная еженедельная газета «Strasburger Relation» («Страсбургская связь») была издана в Страсбурге в 1609 г. на немецком языке.
7. Роль і суспільно-історичне значення ярмарків в умовах формування первісного ринку як засобу комунікації. Тема 4. Західноєвропейська та американська реклама Нового часу. Зародження ЗГ як форми соціальних комунікацій. Завдання для самостійної роботи студентів: 1. Джерела і чинники формування північноамериканської реклами колоніального періоду на поч. ХVIIІ ст. 2. Специфічні особливості національних систем державного регулювання реклами у Франції та Німеччині ХVII-ХVIII ст. (порівняльний аналіз). 3. Поява спеціалізованих рекламних видань і виникнення рекламних агентств та інші рекламні інновац.
6.розвиток західноевропейської та американської реклами нового часу. Західноєвропейська й американська реклама XIX – ХХ ст. Розвиток рекламної справи, становлення рекламного бізнесу. Передумови: промислова революція, суспільні звершення, технологічний прорив тощо. XIX ст. – час активізації процесів масової комунікації, виникнення й формування основних засобів реклами. 1825 р. – у друкарні нью-йоркської «Газетт» встановлено німецький прес, що дозволяв робити 2000 копії в годину: зростання тиражів видань і різке зниження передплатної ціни, можливість у кілька разів підняти розцінки на рекламу.
Епоха становлення американської реклами. Організація рекламних кампаній. Рекламна кампанія, комплекс рекламних заходів. Розвиток реклами періоду класичного середньовіччя. Реклама в період пізнього середньовіччя. Західноєвропейська, американська реклама. Нове життя радіо забезпечувалось уведен-ням різних новинок: радіошоу, програми новин зі скритою формою реклами, музичні програми «хард-рок» з рекламою для молоді і лю-дей середнього віку, спеціалізація радіостанцій на обслуговуванні конкретних груп населення. Зрозуміло, що все це було б неможли-вим без винайдення транзисторів, які зменшили радіоприймачі до розмірів пачки сигарет і дали змогу людям носити їх у кишені.
Рекла́ма (от лат Reclamare — «утверждать, выкрикивать, протестовать») — часть маркетинговых коммуникаций[1], в рамках которой производится оплаченное известным спонсором распространение не персонализированной информации, с целью привлечения внимания к объекту рекламирования, формирование или поддержание интереса к нему. Первой газетой, изданной в Англии, стала The Weekly News («Еженедельные новости») — 1622 г., в Голландии — Amsterdamcher Courant («Амстердамские куранты») — 1623 г., во Франции — Gazett de France — 1631 г. К началу XIX в. рекламные газеты и журналы были достаточно распространенным явлением.
Западноевропейская и американская реклама Нового времени. ⇐ ПредыдущаяСтр 13 из 17Следующая ⇒. По мере распространения печатных газет и журналов непрерывно растет объем рекламных материалов, помещаемых в них. Значительно расширил возможности рекламы в прессе резкий рост тиражей периодических изданий в начале XIX в. Причиной этому были значительное повышение уровня грамотности населения в развитых странах и совершенствование типографского оборудования.
Реклама як платна форма маркетингових комунікацій. Основні етапи розвитку реклами: протореклама у Древньому світі та у середні віка, західноєвропейська та американська реклама нового часу. Рекламні агенти та рекламні агентства. Тема 2. Становлення і розвиток маркетингу. Етапи розвитку ринку та роль реклами. Епоха масового виробництва, епоха масового збуту, «постіндустріальна епоха». Ера взаємовідносин.
Європе́йська культу́ра ново́го ча́су (XVII—XVIII ст.) Див. ще: Нова історія (хронологічна таблиця). Кінець середніх віків і початок Нового часу охопила епоха Відродження і Реформації, перехідна за своєю природою. Оформлення й поширення культури власне Нового часу припадає на XVII—XVIII століття. Цей період перебуває між революціями: його відкривають революції в Нідерландах (перемогла у 1608) і Англії (почалася в 1640), а завершують війна за незалежність англійських колоній в Північній Америці.
Г) немає правильної відповіді. Тема 4: Західноєвропейська та американська реклама Нового Часу. Зародження ЗзГ як форми соціальної комунікації. 1. В 15 ст. Гуттенберг винайшов … і це вплинуло на розвиток реклами. В) Лондон, 17 ст. Г) Париж, 18 ст. 3. Які нові друковані жанри з’являються у даний період? А) каталог, проспект і прейскурант (прайс-лист). Б) каталог, вивіска, афіша.
Розвиток західноєвропейської реклами почалося набагато раніше російської. Уже в XII-XV ст. в Західній Європі виникли цеху ремісників, гільдії купців. Ці об'єднання мали власні атрибути - цехові герби, прапори. Майстри позначали свої вироби індивідуальними клеймами. Велика частина населення, будучи неграмотними, легше сприймала картинки, і зовнішня реклама того часу являла собою вивіски, емблеми, зображення товару. Незважаючи на винайдену раннє літерну друк, в Англії в XVII-XVIII ст. оголошення відтворювали з мідних або дерев'яних дощок, зроблених гравером. У XVII ст. в тій же Англії з'явилися перші афішні тумби. У 1448 або 1450 рр. почалася нова епоха, коли Йоганн Гуттенберг винайшов друкарський верстат.
Розвиток західноєвропейської Реклами в хіх - на поч. ХХ Ст.….74. 1. Рекламні новації в європейській рекламі ХІХ – поч. 1. Розвиток рекламного процесу у США та креативні новації американської реклами ХІХ ст. (розмаїття рекламних прийомів, стильові нововведення, творчі напрямки)….93. 2. Основоположники рекламної комунікації в США (Д. Данлеп, Б. Франклін, Ф. Барнум)….100. 1. Нова ера української реклами: вихід нових рекламно-інформаційних видань і ділових газет…………….175. 2. Створення приватних рекламних агентств та їх спеціалізація….179.
Через деякий час, на новому (усвідомлюваному) рівні, імідж став сприйматися та використовуватися в галузях мистецтва, спорту, в діяльності громадських організацій тощо. 17. Психологічне осмислення іміджування стало об’єктом дослідження соціальних і політичних психологів. 3. Апелювання до категорії іміджу та її рецепція в Середні віки. 4. Американська та західноєвропейська традиції іміджування XIX–ХХ ст. 5. Вітчизняна традиція іміджування: давня історія, радянський період, новітній етап розвитку в незалежній Україні. 6. Історія досліджень у галузі іміджелогії: науково-практична рецепція.
Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу. Хід уроку. Організаційний момент. У цей час багато жінок Сполучених Штатах почали залишати свої домашні обителі. Хтось активно виступав з лекціями, хтось зайнявся політикою, беручи участь в жіночих антирабовласницьки товариства, тисячі жінок знайшли собі роботу поза домом: структурні зміни в економіці і поява нової техніки змінили і сильно розширили область застосування найманої жіночої праці. Очевидною змінної в їхньому житті стало збільшення кількості робочих місць: продавщиць у магазинах, які служать в конторах і установах і т.п. Крім того, для жінок відкрили кілька вищих навчальних закладів.
Визначальні фактори. Нового часу. Наукова революція і формування буржуазного громадянського суспільства. Протилежні напрями у філософії Нового часу: емпіризм і раціоналізм; матеріалізм і ідеалізм; раціоналізм і ірраціоналізм. Західноєвропейська епоха Нового часу характеризується напруженими духовними і інтелектуальними шуканнями, внаслідок чого філософія цього періоду переживає очевидний зліт, що виразився в багатстві виниклих філософських напрямів і широті проблематики, що торкнулася. У свою чергу цей зліт був обумовлений корінною перебудовою суспільного перевлаштування і складанням наукової картини миру.
Західноєвропейська культура XIX стп. Загальні риси розвитку. Захоплення історією. Остаточне відокремлення науки від релігії та філософії. Протиборство та послідовна зміна трьох головних художніх напрямків цього періоду: класицизму, романтизму та реалізму. Французькі романтики Е.Делакруа, Т.Жерико, відбиття величі Великої франпузької революції в їх творчості. Пошуки нового архітектурного стилю (формування стилю модерн - будівлі Києва та інших міст України). Стиль еклектики в європейській та українській архітектурі. Побут і звичаї українців. Основні мотиви творчості українських письменників за часи незалежності. Новітня київська архітектура - В.Ніколаєв, О.Бекетов, В.Городецький. Творчість ІКавалерідзе.
Філософія Нового часу являє собою принципово новий рівень у розвитку європейської філософії: вона розвивається у діалозі з експериментальною наукою, що виникає саме в цей час. У зв'язку з цим філософія досягає нового рівня деталізації власної проблематики, стає більш диференційованою і розгалуженою, а тому — більш систематизованішою. Виникають національні філософії, формуються нові напрями філософського знання, такі, як гносеологія, антропологія, методологія, історія філософії. Ключові терміни і поняття. ДЕЇЗМ - розповсюджена в Новий час позиція, згідно з якою.
Западноевропейская и американская реклама Нового времени. Читайте также: ATL - прямая реклама. I. общая характеристика смутного времени. II. Наружная рекламав начале нового времени была представлена практически только вывесками. В 1688 году появляются первые напечатанные театральные афиши. В XVII веке в Англии воздвигаются первые афишные тумбы, представляющие собой специально украшенные резьбой деревянные столбы.
Тема 6. Розвиток західноєвропейської реклами у ХІХ столітті 1. Епоха перелому у рекламній діяльності. 2. Поява ілюстрованої реклами у пресі. 3. Перші пересувні рекламні пристрої. Реклама на Русі від Середньовіччя до Нового часу 1. Особливості розвитку Русі та їх вплив на проторекламу. 2. Усне рекламування. Реклама стаціонарних зазивал.
Західноєвропейська, американська реклама. Саме в ті часи рекламний посередник перетворився з оптового продавця місця під рекламу на ділового партнера з повним циклом послуг, аж до творчих і дослідницьких включно. Стали з`являтися критичні огляди реклами, почалася розробка теорії реклами, а також було прийнято правові акти, що регулювали діяльність у цій сфері. Ч. Сендвідж умовно називає період розвитку американської реклами, який почався у 1915 році, епохою вдосконалення. Це був час переосмислення самої суті рекламної справи. 1914 року вперше почалися (в інтересах реклами) спроби розробки аналітичних матеріалів щодо поширення газ.
Коментарі
Дописати коментар