реферат поєднання навчання і виховання при вивченні англ мови
реферат поєднання навчання і виховання при вивченні англ мови
Реферат на тему Навчання англійської мови в початковій школі в межах реалізації концепції «Нова українська школа». Методи вивчення англійської мови у першому та другому класі базуються на дитиноцентричному, компетентнісному, діяльнісному підходах у поєднанні із засобами, спрямованими на здобуття очікуваних освітніх результатів. Це висвітлено у працях О. Бочковської, Г. Галушки, І. Душніцької, В. Казачінер, О. Колесник, О. Савченко, Є. Ярової та ін. Сучасне реформування системи освіти в Україні означено не лише запровадженням радикальних змін, а й з добором кращих зразків інтелектуального, духовного і педагогічного досвіду людства.
Теоретичні аспекти вивчення особистісно-орієнтованого підходу до навчання. Особистісно-орієнтований підхід до навчання в сучасних умовах. Оновлення змісту в умовах особистісно. Розділ 2. Особистісно орієнтований підхід у вивченні англійської мови. 2.1. Конспекти уроків англійської мови. Висновки. Особистісно зорієнтований підхід поєднує навчання й виховання в єдиний процес допомоги, підтримки, соціально-педагогічного захисту розвитку дитини, підготовку її до життєтворчості. Рекомендована система оцінювання ХХІ сторіччя: 50% - самооцінювання.
Назва: Ситуативний підхід до вивчення англійської мови в середній школі. 4. Комунікативний підхід передбачає органічне поєднання свідомих і підсвідомих компонентів у процесі навчання іноземних мов, тобто засвоєння правил оперування іншомовними моделями відбувається одночасно з оволодінням їх комунікативно-мовленнєвою функцією. Виховання учнів у процесі навчання іноземної мови забезпечується підбором навчального матеріалу, в якому відображені загальнолюдські моральні цінності, застосування у процесі навчання проблемних завдань, вирішення яких потребує висловлення своїх почутті, поглядів.
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐ Скачать бесплатно - курсовую работу по теме 'Теоретико-педпгогічні аспети формувння духовних цінностей в процесі вивчення англійської мови'. Раздел: Педагогика. Тут найдется полное раскрытие темы -Теоретико-педпгогічні аспети формувння духовних цінностей в процесі вивчення англійської мови, Загружено: 2014-03-12.
Ступені загальної середньої освіти і навчання іноземних мов. Навчаючись письма, учні повий оволодіти вмінням складати план, тези до усного повідомлення, писати анотацію та резюме прочитаного, складати реферат, а також робити письмові повідомлення в межах вимог до монологічного мовлення у 5-11 класах. Виховання учнів у процесі навчання іноземної мови забезпечується підбором навчального матеріалу, в якому відображені загальнолюдські моральні цінності, застосування у процесі навчання проблемних завдань, вирішення яких потребує висловлення своїх почутті, поглядів. при вивченні інших предметів. Підлітки шукають відповідей та пояснення тій інформації.
Вивчення англійській мови дозволяє здійснювати естетичне виховання. Спостереження показують, що діти із задоволенням слухають англійську мову, їм подобається вимовляти звуки, слова, вступати в бесіду і розказувати, вони люблять розучувати вірші і співати пісеньки [1, с.7]. В.О. Сухомлинський вважав, що значне місце в розумовому вихованні посідає іноземна мова.
Головною метою навчання іноземної мови, відповідно до Державного стандарту, є оволодіння учнями основами іншомовного спілкування, у процесі якого здійснюється освіта, виховання і розвиток особистості. У 2012-2013 навчальному році вперше в Україні вводиться вивчення англійської мови з першого класу[3, c. 25]. 4) визначити методику формування мовних знань та навичок на уроках англійської мови в початковій школі. У процесі вирішення завдань використовувались такі методи
Специфіка іноземної мови як навчального предмета полягає в тому, що спілкування є не тільки кінцевою метою навчання, а і засобом її досягнення. Саме вчитель робить усе можливе і неможливе для цього. Оскільки мова залишається єдиною універсальною базою мислення, знання іноземної мови слід розглядати з погляду вдосконалення інтелектуальних здібностей (пам’яті, уяви, критичного, логічного, креативного мислення).
Тема работы: Інноваційні технології навчання англійської мови та їх вплив на навчально-виховний процес по предмету Педагогика. Размер: 20.36 КБ. Содержит 11113 знаков, 0 таблиц и 0 изображений.Інноваційні технології навчання англійської мови та їх вплив на навчально виховний процес .Підготувала .Бондарук О.І.вчитель англ. мови .ЗОШ І ІІІ ст. 2.
Навчання іноземних мов у середніх навчальних закладах визначається як система, функціонування якої обумовлюється багатьма чинниками. Головними з них є: характер соціального замовлення на сучасному етапі розвитку суспільства, цілі навчання та виховання, принципи і зміст навчання іноземної мови та інші. Термін "підхід" означає загальну вихідну концептуальну позицію, яка є вирішальною у розгляді і визначенні інших підпорядкованих концептуальних положень. 2. Цілі навчання англійської мови у початкових класах.
Профільне навчання іноземної мови – це цілеспрямована підготовка учнів до подальшої навчальної і/або професійної діяльності, пов’язаної з використанням іноземної мови як об’єкта майбутньої (професійної) діяльності або як засобу професійної комунікації. Зокрема, на даному етапі розвитку профільного навчання іноземної мови в початкових класах розглядається структура і зміст профільного навчання іноземної мови учнів початкової школи, розкривається психологічні особливості учнів молодшого шкільного віку і роль мотивації при навчанні іноземної мови, визначаються та характеризуються основні складник.
У сучасних умовах іноземна мова розглядається як засіб спілкування і залучення до культури іншого народу. Це поступово стає домінуючою стратегією викладання іноземної мови в початковій школі. Особлива увага приділяється навчанню іноземної мови школярів в початкових класах, бо в дитинстві схильність до вивчення мов набагато більша.
Сучасні методики викладання англійської мови. Також були характерні рекомендації такого змісту: «Що при вивченні іноземної мови не слід нехтувати вивченням граматики, звичайно, у головних її особливості, що можна для легшого розуміння вказувати на схожість з граматикою рідної мови, і на їх відміну, що для більш міцного засвоєння слід ввести граматичні вправи ». Поєднання спілкування з іншими видами діяльності дозволяє наблизити навчання до реального спілкування, яке здійснюється не тільки заради спілкування, але й обслуговує інші види діяльності, що протікають одночасно з ним. Саме цей принцип пов'язує цілі навчання і виховання, характеризує засоби, способи та умови навчального процесу.
Сучасний етап навчання іноземних мов, характеризується динамічною диверсифікацією варіантів вивчення предмета, диктує необхідність привести вивчення предмета відповідно до етапами навчання дітей і зі специфікою різних типів школ/классов, точніше – з умовами навчання. Це повинно стосуватися як обсягу осваиваемого мовного і мовного матеріалу, визначення пріоритетів у виборі видів формованої роботи і, отже, відповідних мовних умінь і навиків.
Англійська мова набуває дедалі більшого поширення в світі і небезпідставно претендує на звання «мови міжнародного спілкування». Результативність навчально-виховної роботи вчителя іноземної мови значною мірою залежить від знання і врахування ним вікових психологічних особливостей своїх учнів. Учителю необхідно зрозуміти психологічну сутність і витоки цього стану, всіляко підтримувати й активізувати в інтересах успішного вивчення англійської мови. І річ не в тім, щоб з цієї шкільної дисципліни у дитини були лише відмінні оцінки (хоча й це дуже важливо), а найперше в тім, щоб у своєму подальшому .
Як викладати англійську мову в НУШ відповідно до положень типових освітніх програм Савченко О. Я. та Шияна Р.Б. Календарне планування уроків з англійської мови від Cambridge University Pressскачати docx. Як правильно поділити клас на уроках англійської. Під час навчання першокласників англійській мові враховуйте відсутність у дітей попереднього навчального досвіду, разом з тим, ви можете спиратись на досвід, здобутий ними у дошкільний період, зокрема на: Навички: Ліплення. Розмальовування. Вирізання. Клеєння. Вміння: Розглядати і обговорювати малюнки. Співати. Танцювати. Розповідати вірші. Вик.
Організація процесу навчання іноземних мов у середніх навчальних закладах. Особливості навчання іноземної мови на різних ступенях. Навчальний процес з іноземної мови у середній загальноосвітній школі поділяється на три ступені: початковий - 2-5 класи, середній – 6--9 класи та старший - 10-12 класи. Виділення цих етапів пов'язане з необхідністю групового оволодіння іншомовною діяльністю. У свою чергу успішне навчання іноземної мови залежить від урахування психолого-педагогічних характеристик учнів, які зумовлюють використання методично раціональних прийомів, форм та засобів навчання.
Проблему навчання іноземної мови професійного спрямування студентів економічних спеціальностей досліджували Ю. Авсюкевич, О. Бігич, Ю.Дегтярьова, Т. Караєва, Т. Корж, З. Корнєва, О. Пенькова, В. Титова та ін. Учені наголошують на важливості впровадження новітніх навчальних технологій у процес навчання іноземних мов. Деякі науковці, вивчаючи цю проблему, використовували навчальні проекти та ігрові форми навчання (Н. Бібік, Д. Бубнова, А. Буніна, О. Леонтьєв, В. Мартинюк, І. Осадченко, О. Савченко, С. Трубачева, Дж. Річардз та ін.), вважаючи, що такі засоби навчання іноземної мови дадуть змогу п.
Навчання іноземної мови в початковій школіпочинається з другого класу. Практична метанавчання іноземної мови в початковій школі полягає в тому, щоб закласти основи володіння іноземною мовою у молодших школяів, тобто сформувати початки фонетичних, лексичних, граматичних та орфографічних навичок та вмінь аудіювання, говоріння, читання та письма межах програмних вимог. Навчання діалогічного мовлення полягає в тому, щоб навчити учнів мовленнєвої взаємодії в межах заданої ситуації.
Коментарі
Дописати коментар