оцінка в політичних промовах американських політиків

оцінка в політичних промовах американських політиків


Картина світу американських політиків (на матеріалі промов президентів США). Розглянуто особливості концептуальної картини світу президентів Сполучених Штатів Америки. Здійснено аналіз політичної промови, її функціональної спрямованості. Висвітлено комунікативно-прагматичну спрямова-ність промов американських президентів. Виокремлено базові поняття картини світу американських політиків. Ключові слова: картина світу, політична промова, функція, комунікація, оцінка. Аналіз останніх досліджень. Підхід до оцінки промов американських лідерів передбачає аналіз різних аспектів політичної комунікації. Лінгвістичний аналіз політичного дискурсу американських президентів здій-снила О. С. Фоменко [16].


Зовнішня політика Сполучених Штатів Америки визначається Президентом та здійснюється Державним департаментом на чолі з Державним секретарем. Сполучені Штати Америки проводять складну зовнішню політику, основними принципами якої проголошені «будівництво безпечного світу» і «поширення демократії на користь американського народу та міжнародної спільноти». Сполучені Штати відіграють вкрай важливу роль у міжнародних відносинах, мають найрозвиненішу у світі мережу дипломатичних представництв. США — член.


Політичні партії традиційно відносяться до значимого каналу рекрутування в політичній системі США. Найважливішою особливістю політичної системи США є двопартійна система. Історично склалося, що в Америці основними партіями є - демократична і республіканська, які поперемінно приходять до влади. Їх неофіційними символами є слон (республіканська партія) і осел (демократична партія) [1] . В обох партіях відсутня фіксоване членство, тому підтримка електорату у виборчому процесі простежується завдяки різними опитуваннями громадської думки, адже партійна ідентичність американського електорату зазвича.


Політична промова трактується як заздалегідь підготовлений гострополітичний виступ з позитивними чи негативними оцінками, обґрунтуванням, конкретними фактами, з накресленими планами, перспективою політичних змін [2]. Вона реалізується через політичний дискурс, який являє собою сукупність смислів, когнітивних та ціннісних значень, що є основою політичної культури суспільства та охоплює всі форми комунікативної активності людини, її рефлексію щодо політичного світу та своєї ролі в ньому [3, 104]. Функціональна специфіка політичного дискурсу виявляється в його базовій функції – боротьбі за владу. Уклавши міні-корпус з 90 промов американських політиків Б. Обами, Дж.


Основними темами, які порушують американські політики в промовах (виступах), є соціальні стандарти США, війна в Іраку, міжнародний тероризм, 6. загарбницька політика Росії, важливі для США історичні події, передвиборчі перегони тощо. Стратегічна організація американського політичного дискурсу визначається макростратегією позитивної оцінки американської національної ідентичності. Ця макростратегія експлікує американську національну ідентичність, визначає вибір американськими політиками комунікативних стратегій і тактик, актуалізує їхні етноцентричні переконання і контролює виконання комунікативних завдань.


Напрямки зовнішньої політики після війни. Розвиток українсько-американських відносин. І лише після цього в країни Латинської Америки надсилались американські війська для «захисту власності американських громадян» та «інтересів США». У деяких латиноамериканських країнах, як це було в Нікарагуа, американські війська знаходились багато років. На 1928 р. США контролювали 14 із 20 латиноамериканських країн. Все це обґрунтовувалось правом США на втручання у внутрішні справи країн Латинської Америки (доктрина Монро).


Вивчення лінгвістичних та екстралінгвістичних особливостей промов політиків, порівняння політичних промов представників різних країн та політичних систем обумовлюють перспективи подальшого розвитку цієї тематики. Література. 1. Jensen J. V. Argumentation: Reasoning in Communication / J. V. Jensen- New York : Van Nostrand, 1981.


Політики розуміють, наскільки важливим є переконливо донести свої політичні погляди до численної аудиторії, тому наявність у команді політика спеціалістів, які займаються написанням публічних промов, стала такою ж необхідною, як і присутність радників, іміджмейкерів, довірених осіб та ін. © Ільницька Л.Л., 2010. Вербальні засоби, які політики використовують у своїх промовах, завжди розраховані на цільову аудиторію. Таким чином, у тексті свідомо задається необхідна оцінка сприйняття, вона закладається в повідомлення і навіюється адресату на сугестивному, емоційному рівні так, що в адресата складається ілюзія самостійності вибору такої оцінки подій. Наприклад


Якщо політика його попередника була заснована на протистоянні, то Б. Обама робить акцент на пошуку спільного та посиленні взаєморозуміння. Таким чином, дії нової американської адміністрації спрямовані на своєрідне „перезавантаження” відносин Сполучених Штатів із багатьма країнами, зокрема, і з мусульманським світом. Тим самим глава американської адміністрації підтвердив, що його підхід до взаємин з мусульманськими країнами кардинально відрізнятиметься від підходу адміністрації Дж. Головними пріоритетами зовнішньої політики США на найближчу перспективу було визнано відновлення палестинсько-ізраїльських мирних переговорів та розгортання повномасштабної кампанії в Афганістані.


Ця концепція стала продовженням політичний доктрини панамериканізму - ідейного і геополітичного обгрунтування претензій США на гегемонію в Західній півкулі. Вона була створена американським державним діячем А. Гамільтоном на рубежі 18-19 ст. Доктрина Монро стала результатом узагальнення і розвитку теорії та практики зовнішньої політики США того часу. Вона була розроблена на засіданнях американського уряду у зв'язку з чутками про загрозу інтервенції з боку Священного союзу (Росія, Австрія, Пруссія) до Латинської Америки з метою відновлення колишньої панування Іспанії в її американських кол.


Американська політична наука дедалі глибше проникає як Європейський континент, рішуче відсуваючи там другого план традиційну государственно-правовую науку, а й у латиноамериканські, азійські та африканських країн. У межах повоєнної американської політології чітко виділяються найважливіші напрями дослідження політики, навколо яких групуються основних сил учених. Перше напрям — американське управління.


Сполучені Штати Америки проводять складну зовнішню політику, основними принципами якої проголошені "будівництво безпечного світу" і "поширення демократії на благо американського народу і міжнародного співтовариства" [1]. Сполучені Штати грають украй важливу роль у міжнародних відносинах, мають найрозвиненішу в світі мережу дипломатичних представництв. Сполучені Штати мають дипломатичні відносини практично з усіма державами світу. Виняток становлять 5 держав


Мовні засоби вираження категорії агенса в політичному дискурсі (на матеріалі промов українських та американських політичних діячів) Малов, Д.В. - Актуальні проблеми слов’янської філології. Серія: Лінгвістика і літературознавство - Літературне місто - Онлайн-бібліотека української літератури. Освітній онлайн-ресурс. - УДК 81’42: Малов Д.В. НПУ ім. М.П. Драгоманова МОВНІ ЗАСОБИ ВИРАЖЕННЯ КАТЕГОРІЇ АГЕНСА В ПОЛІТИЧНОМУ ДИСКУРСІ (на матеріалі промов українських та.


Історія американської іноземної політики в XX ст. — боротьба цих двох політичних підходів. §1. Terra incognita. Аж до початку Першої світової війни поняття «українське питання» і «Україна» були для офіційного Вашинґтона terra incognita. «Річчю у собі» залишилися промови у конґресі авторів резолюції, котрі називали українців «зразком нового народу», «забутою расою», нацією, настільки ж визначеною, як і поляки, росіяни чи болгари 4. Але через півтора року, коли обговорювався далекосяжніший проект резолюції в українському питанні, його текст не вийшов за межі відповідного комітету. Це добре ілюструється оцінкою американських політологів, зробленою у кінці 1991 р.: «Врешті-решт, більшовики самі підписали собі смертний вирок.


Політична географія і геополітика - структура, проблематика, поняттєво-концептуальний апарат двох генетично пов'язаних дисциплін — політичної географії та геополітики. На цьому тлі висвітлюється динаміка змін на сучасній політичній карті світу, з'ясовується політико — географічне положення України. Для студентів географічних спеціальностей вищих навчальних закладів - Американська школа геополітики - ІСТОРІОГРАФІЯ ШКІЛ ТА ТЕЧІЙ ГЕОПОЛІТИКИ - ГЕОПОЛІТИКА - ПОЛІТИЧНА ГЕОГРАФІЯ.


Економічне і політичне становище північно-американських колоній Англії.Східне узбережжя Північної Америки європейці почали освоювати в кінці XV ст. В 1496 році король Генріх VII видав привіл. Економічне і політичне становище північно-американських колоній Англії. Війна за незалежність у Північній Америці, її особливості. Громадянська війна. «Велика депресія». Фра?нклін Де?лано Ру?звельт (1882-1945). Економічне і політичне становище північно-американських колоній Англії.


Отже, для публічних промов англомовних політиків характерні високий ступінь контрольованості мовлення, що виражено чітким набором таких просодичних маркерів: висхідна та спадна шкали, спадний тон широкого діапазону, рівний тон, чіткий поділ мовленнєвого потоку на синтагми, акцентно-мелодійний паралелізм, збільшення тривалості пауз, сповільнений темп, чистий, сильний тембр. Ф. Кеннеді (KIA) виголошена дуже емоційно, з піднесеним настроєм, з переважанням високого регістру й підвищеної гучності. Щодо тембральних характеристик, то ТЗМ можна схарактеризувати як скрипуче, із застосуванням твердого приступу та з використанням глоталізованих приголосних у фінальній позиції.


Читать тему online: Фактори формування зовнішньої політики США на Близькому Сході по предмету Политология. Размер: 72.61 КБ. Нова Стратегія національної безпеки США від 16 вересня 2006 р. зосереджувалась на трьох аспектах американської політики в Іраку. По-перше, відзначається, що "терористи розглядають сьогодні Ірак як центральний фронт боротьби проти Сполучених Штатів" [11].


Можливі ситуації, коли політичні та ідеологічні союзники США сумніватимуться у заявлених американських ідеалах і цілях, вважаються неприйнятними. Тому, якщо Сполучені Штати прагнуть використовувати «м’яку силу», вони повинні враховувати позиції інших держав, а саме тих, що розглядаються як стратегічні союзники Америки – Південна Корея, Японія, країни ЄС тощо [283]. також включає оцінку іноземною громадськістю таких елементів: політичної культури і політичної системи; суспільних цінностей та політичної ідеології; історії; економічної моделі; збройних сил; культурних традицій; технологічного розвитку; рівня інноваційності певної держави.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

test booklet 6 класс starlight в pdf

про сдо почта ответы

карта дары кавказа 2 0 6