реферат тему види усного ділового спілкування
реферат тему види усного ділового спілкування
Види усного спілкування. ДІЛОВА БЕСІДА. Мета зустрічі між двома чи більше діловими партнерами - обговорити, вирішити певні питання, налагодити комерційні стосунки тощо. Уміння вислухати людину, зрозуміти її - неабияке мистецтво, тому під час ділової бесіди віддають перевагу тим співрозмовникам, які уважно сприймають висловлювані погляди і докази свого партнера та говорять лише по суті, стежачи при цьому за його реакцією і відповідно коригуючи власні дії. З урахуванням залежності ефективності розмови від поведінки і характеру її учасників, вичленовують такі основні моменти будь-якої ділової бес.
1. Види усного ділового спілкування /ділова бесіда, ділові переговори, ділова нарада, ділова телефонна розмова/. 2. Етичні правила використання мобільних телефонів. До різновидів усного спілкування належать: діалоги, бесіди, виступи, промови, доповіді, дискусії, переговори тощо. Бесіда належить до спілкування у формі діалогів. Розглядаючи структуру діалогічного спілкування, П. Міцич виділяє п'ять його стадій: — початок розмови; — передача інформації . доповідь — це 1) прилюдне повідомлення на певну тему, 2) рідко — усне або письмове офіційне повідомлення про що-небудь керівникові, начальникові [СУМ, т. 2, с. 373]. Доповідь — один із найпоширеніших жанрів (форм) усного висловлювання.
Реферат з дисципліни: Українська мова. на тему: «Види усного ділового спілкування.» Виконав: студент 1курсу. Спеціальність: СВ. . Ізмаїл-2014. ПЛАН. 1.Культура усного ділового мовлення. 2.Види усного спілкування. 2.1 Ділова нарада. Види нарад. 2.2 Ділова бесіда. 4. Види і жанри публічних виступів. 5 Телефонне ділове спілкування. Культура усного ділового мовлення. Усне мовлення – це звукове мовлення, яке широко використовує позамовні засоби спілкування: жести, міміку та ін., що надають висловлюванню відтінок переконливості й емоційності. За допомогою усного мовлення спілкування й обмін думками відбуваються безпосередньо.
Діловий стиль — це сукупність язикових засобів, функція яких — обслуговування сфери офіційно-ділових відносин, тобто відносин, що виникають між органами держави, між організаціями або усередині них, між організаціями й приватними особами в процесі їх виробничої, господарської, юридичної діяльності. Таким чином, сфера застосування ділової мови може бути в принципі представлена як широка мережа.
22 стор СодержаніеВведеніеПонятіе ділового общеніяВіди ділового общеніяСтруктура і функції общеніяКоммунікатівная функція общеніяІнтерактівная і перцептивна функції общеніяСпеціфіческіе особливості ділового общеніяДіалоговое общеніеГрупповие форми ділового общенияЗаключениеБиблиография.
Лекція з навчальної дисципліни "Українська мова (за професійним спрямуванням)" з теми "Види усного спілкування, жанри публічних виступів" побудовано за таким планом: а) Види усного спілкування за професійним спрямуванням; б) Жанри публічних виступів; в) Композиція мовлення; г) Форми проведення дискусії; д) Культура мовлення під час дискусії. Конспект на урок Українська мова скачати.
Види усного ділового мовлення. Обставини, за яких відбувається усне ділове спілкування, дуже неоднакові: адже зовсім інші вимоги ставить перед нами розмова з одним співбесідником, з кількома - і з цілим залом слухачів; по-іншому ми будуємо свою розмову, якщо людина сидить перед нами — і якщо вона звернулась до нас по телефону та ін. Тому усне ділове спілкування звичайно поділяють на публічне й приватне(залежно від кількості співрозмовників і завдань спілкування). Розглядаються обидва ці види усного ділового спілкування за ситуаціями мовлення - у плані тих конкретних ситуацій, у яких реалізуєть.
Теми обговорення в діловій усного мовлення задаються цільової установкою спілкування. В умовах неофіційної комунікації обговорення ділових питань перемежовується з обговоренням так званих світських тим, які не можна віднести до числа потенційно конфліктних: культура, спорт, кулінарія, погода. Бесіда є цілеспрямованим, навмисний вид ділового спілкування; вона завжди спрямована на досягнення певних цілей. Також жанр бесіди пов'язаний з необхідністю зробити ті чи інші висновки по ходу аналізу думок, суджень, висловлювань і виробити відповідні рішення. Найбільш частотні і важливі рекомендації по успішному веденню ділових бесід зводяться до наступного
1.3 Письмові види ділового спілкування. 1.4 Наради. 1.5 Класифікація ділових нарад. 1.6 Планування проведення нарад. 2. Абстрактні типи співрозмовників. 3. Етапи і фази ділового спілкування. Ділове спілкування – це складний, багатоплановий процес взаємодії для людей з урахуванням обміну інформацією між у сфері фахової роботи і бізнесу. Ділове спілкування це надзвичайно актуальна й поширена тема нині. Люди, які займаються бізнесом їм ділове спілкування украй необхідна. Оскільки вміння переговори з діловими людьми, вміти правильно підбирати слова, приймати правильні і стандартні рішення це був частиною їхнього головне завдання, від цього кар'єра ділову людину у майбутньому.
Ділова українська мова 2 курс. Практичне заняття № 4. Тема: Стилі й види усного ділового спілкування. 1. Стилі усного ділового спілкування. 1.1. За методом Карнегі. 8 секретів спілкування за цим методом. 1.2. Конфліктний стиль. Конструктивно-творчі і деструктивно-руйнівні конфлікти. 1.3. "Циганський " стиль. Рекомендації щодо уникнення шахрайських дій. 2. Види і жанри усного ділового мовлення. 3. Ділова бесіда, спілкування керівника з підлеглими, телефонна розмова як основні види приватного діалогічного ділового мовлення. Етичні питання використання мобільних телефонів /див. Шевчук С.В. Українське ділове мовлення: Підручник.
Види усного спілкування Доповідь ділова Доповідь звітна Промова - Мітингова промова Агітаційній промові Ділова промова Ювілейна промова. Лекція Виступ Реферат Після обговорення доповнень і коректив доповідь схвалюють зібранням і приймають остаточне рішення як програму майбутніх дій на подальший період. Види усного спілкування. [ виправити ] текст може містити помилки, будь ласка перевіряйте перш ніж використовувати.
Усне ділове спілкування – це усний вияв офіційно-ділового стилю(ОДС). ОДС характеризується наступними рисами: 1. ґрунтується на логічній основі (використання засобів образності, вираження почуттів невластиве). Усне ділове спілкування передбачає всілякі способи взаємодії між співрозмовниками за допомогою вербальних (словесних) і невербальних (жести, міміка, одяг, знаки, символи) засобів. Залежно від способу сприймання інформації, кількості учасників, форми спілкування можна поділити на такі види: — контактне (безпосереднє); — дистанційне (телефонне, селекторне) . Кожний із наведених вище видів передбачає дотримання відповідних етичних норм і правил спілкування.
РЕФЕРАТ НА ТЕМУ: Види спілкування. Загальна характеристика спілкування. Існують різноманітні класифікації видів спілкування. 1. Безпосереднє і опосередковане спілкування. Вербальне спілкування може бути безпосереднім і опосередкованим, усним і письмовим. не виходить за межі ділових стосунків, спрямована на взаємодопомогу, взаєморозуміння; • ігровий — взаємодія між досить близько знайомими людьми, які чуйно і щиро намагаються "грати партнера" (Станіславський), створювати оптимальну атмосферу спілкування; • духовний — обмін духовними цінностями, доступ до найпотаємніших переживань, мрій, "розкриття" душі перед партнером.
1. Особливості усного спілкування. 2. Способи впливу на людей під час безпосереднього спілкування. 3. Індивідуальні й колективні форми фахового спілкування. 4. Функції та види бесід. 5. Стратегії поведінки під час ділової бесіди. 6. Етикет телефонної розмови. Література. 1. Гриценко Т.Б. Українська мова за професійним спрямуванням: навч. посіб. / Т.Б. Гриценко– К.: Центр учбової літератури, 2010. – 624 с. 2. Мацюк З. Українська мова професійного спілкування: Навч. посіб. /
РЕФЕРАТ. з дисципліни: «Технологія ділового та особистого спілкування». на тему: «Головні складові ділового спілкування». Зміст. Вступ. Культура і мистецтво спілкування. Вимоги до усного ділового спілкування. Мовний ефект. Повідомлення як спосіб спілкування. Способи впливу на людей під час спілкування. Маніпулювання та актуалізація.
Ділове спілкування - це складний багатоплановий процес розвитку контактів між людьми в службової сфері. Його учасники виступають в офіційних статуси і орієнтовані на досягнення мети, конкретних завдань. Специфічною особливістю названого процесу є регламентованість, тобто підпорядкування встановленим обмеженням, що визначаються національними і культурними традиціями, професійними етичними принципами. Поняття ділового спілкування. Стилі та моделі ділового спілкува. Автор: Пользователь скрыл имя, 24 Октября 2013 в 21:27, реферат. Описание работы. Ділове спілкування - це складний багатоплановий процес розвитку контактів між людьми в службової сфері.
Коментарі
Дописати коментар