методика навчання географії материків і океанів книга для вчителя
методика навчання географії материків і океанів книга для вчителя
Навчальна програма дисципліни “Методика навчання географії” для студентів географічного факультету класичного університету розроблена на основі узагальнення результатів сучасних науково-педагогічних та методико-практичних досліджень і спрямована на реалізацію основних положень кон цепції шкільної географічної освіти в Україні. 4. Пестушко В.Ю., Уесіроесі Г. Є. Географія материків і океанів. 7 клас: методичний посібник для вчителя. - Харків: Веста: Ранок, 2004.
Книга для вчителя». Навчально-методичний посібник є складовою комплексного навчально-методичного комплекту зі шкільного курсу "Фізична географія материків і океанів". У "Методиці навчання географії материків і океанів" коротко характери. Читать далее. У "Методиці навчання географії материків і океанів" коротко характеризується зміст і структура курсу географії материків і океанів, особливості процесу навчання та його навчально-методичне і матеріально-технічне забезпечення. Особлива увага приділяється актуальним питанням оптимального тематичного планування, упровадженню нетрадиційних форм організації навчання на уроках, контролю і корекції навчальних досягнень учнів за допомогою тестування.
Товары, похожие на Методика навчання географії материків і океанів. Книга для вчителя. О. М. Топузов, Т. Г. Назаренко, О. Ф. Надтока. Учебники учебная литература. +380487038030. Купить методику навчання географії материків і океанів. Книга для вчителя. О. М. Топузов, Т. Г. Назаренко, О. Ф. Надтока. в Одессе: ул. Парковая, 10. Вы можете оформить заказ на «Методика навчання географії материків і океанів. Книга для вчителя. О. М. Топузов, Т. Г. Назаренко, О. Ф. Надтока.» в фирме «AllBook» через нашу площадку BizOrg.Su. Стоимость составляет 63.62 ₽ (минимальный заказ 1 шт.).
7 клас НОВА ПРОГРАМА. Географія. Методика навчання географії материків і океанів. Книга для вчителя. О. М. Топузов, Т. Г. Назаренко, О. Ф. Надтока. Методика навчання географії материків і океанів. Книга для вчителя. О. М. Топузов, Т. Г. Назаренко, О. Ф. Надтока. В избранное.
1.1 Вступ Методика навчання географії як наука і навчальна дисципліна. Предмет її дослідження, завдання, зв’язок з іншими науками та шкільною практикою. Перші науково-популярні книги та підручники з географії. Стан і розвиток шкільної географії у ХІХ ст. Становлення географії як шкільного предмета. Періодичні видання для вчителів географії. Особливості шкільної географічної освіти у зарубіжних країнах. Методика вивчання курсу «Географія материків і океанів» у 7-му класі. 10.1. Мета і завдання шкільного курсу «Географія материків і океанів» Місце і значення курсу у формуванні розуміння учнями ролі природних умов і природних ресурсів у житті людей і впливу суспільства на довкілля.
Книга для вчителя. Код товару: ІМ-00018625. Автор: Олег Топузов, Тетяна Назаренко, Олександр Надтока. У "Методиці навчання географії материків і океанів" коротко характеризується зміст і структура курсу географії материків і океанів, особливості процесу навчання та його навчально-методичне і матеріально-технічне забезпечення. Особлива увага приділяється актуальним питанням оптимального тематичного планування, упровадженню нетрадиційних форм організації навчання на уроках, контролю і корекції навчальних досягнень учнів за допомогою тестування. Наводяться орієнтовні плани-конспекти уроків різних типів як традиційної, так і нетрадиційної форми.
Комп’ютерні технології навчання географії, теж, дозволяють значно активізувати пізнавальну діяльність учнів. Комп’ютер звільняє вчителя від дуже нудної і втомливої процедури контролю якості знань учнів шляхом. перевірки великої кількості письмових робіт. Вивільняється час для творчої діяльності. В цілому, виходячи з загальних засад методики викладання географії, вчитель використовує комп’ютер з метою: а) демонстрування і розкриття особливостей та закономірностей розвитку географічних явищ; б) показу певної території, її комплексної характеристики і виділення характерних особливостей
Дозвілля » Методика навчання географії материків і океанівНа головну. Каталог » Суспільні науки » Освіта. Виховання. У методичному посібнику наводяться орієнтовні плани-конспекти уроків різних типів як традиційної, так і нетрадиційної форми, користуючись якими вчитель матиме змогу вдосконалити прийоми проектування уроків географії материків і океанів. Детальніше ознайомитись з книгою можна в нашій бібліотеці!
Географія материків і океанів. 7 клас. Методичний посібник для вчителя. Стадник О. Г. Ціна35.00₴. Психологічні основи навчання географії учнів 7 класу 6. Формування компетенцій 33. Географія материків і океанів — складова шкільної географії 42. Організація системи самостійних робіт 62. Контроль і оцінювання навчальних досягнень учнів 64. Методика проведення програмних практичних робіт у курсі «Географія материків і океанів» 68. З цим товаром також купують. Географія материків і океанів. Стадник О. Г. 35.00 ₴.
ALL.BIZ Украина Товары Украины Полиграфия Книги и брошюры Учебная и справочная литература Литература учебная Методика навчання географії материків і океанів. Книга для вчителя. О. М. Топузов, Т. Г. Назаренко, О. Ф. Надтока. ← Литература учебная в Украине в Одессе. Методика навчання географії материків і океанів. Книга для вчителя. О. М. Топузов, Т. Г. Назаренко, О. Ф. Надтока. В наличии.
Навчально-методичні матеріали для вчителів географії. Сайт "Методика навчання географії": сторінка епіграфів. Художник Р. Романов, В. Вернадський, Ф. Шиллер, О.П. Кравчук, Г. Т. Бокль, Ф. Енгельс, В. Нікітін, О. Г. Асмолов, Т. Бернерс-Лі, Л. Чадова вірш "Что такое школа". Сайтом опікується Ольга Кравчук - кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник лаб. географічної і економічної освіти (Інститут педагогіки НАПН України). Географія материків і океанів. Глобальні проблеми людства. Загальна географія.
Курс “Географія материків і океанів” та психолого-вікові особливості учнів 7 класу 1. Увага учнів не стійка, переключається на різні види діяльності й об'єкти, тому слід: - проводити уроки у високому темпі; - урізноманітнювати прийоми і методи навчання упродовж уроку; - залучати до роботи на уроці якомога більше учнів. 2. В учнів 7 класу розвинена довільна пам’ять, тому: - значна роль типових планів, алгоритмів; - необхідне ретельне закріплення матеріалу, його систематизація; - ефективним є використання ЛОС, СЛС та інших графічних конспектів. Уроки географії та методи навчання у 7 класі Переважають комбіновані уроки, передусім з метою поєднання завдань з формування нових знань (або вмінь) та контролю і корекції знань.
Посібник для вчителя. — За ред. С.Г. Коберніка. — К.: Навч. книга, 2005. — 319 с. — ISBN 966-329-046-3. Відсутні с. 46-47 і 58-59. Цей посібник — своєрідна спроба проаналізувати і узагальнити зміни у методиці вивчення курсів шкільної географії на сучасному етапі розвитку загальноосвітніх навчальних закладів. Теоретичні аспекти методики вивчення географії поєднуються з досвідом шкільної практики. Для вчителів географії та студентів вищих педагогічних навчальних закладів.
Мета: Н: сформувати в учнів загальні уявлення про зміст та структуру курсу; поглибити систему знань учнів про джерела географічних знань та методи роботи з ними; ознайомити учнів з картами материків та океанів та їх відмінностями; Р: сформувати пізнавальний інтерес та націлити учнів на вивчення курсу. В: Виховувати мовну, екологічну культуру, культуру праці. Обладнання: фізична карта …
Особливості географічного положення материка, елементи берегової лінії. Дослідження та освоєння Африки. Сценарна розробка уроку-змагання. , «Географія мататериків та океанів», виховання цього інтересу до вивчення географії в учнів – одне з актуальних завдань, що стоять перед учителем. Аналіз шкільної практики показав, що проблема формування пізнавальних інтересів на уроках географії ще недостатньо розв'язується в навчальному процесі, бо вона багатопланова і багатоаспектна. Проблема не знайшла належного відображення в шкільних підручниках з географії, методичних посібниках та рекомендаціях і в зв'язку з цим вона набуває актуального значення. 4.
Призначений для вчителів шкіл різних типів, які викладають географію в 6 класі. 3. Головною потребою кожного школяра мають стати праця, самостійна думка, відкриття істини. Педагог Я.А. Коменський, основоположник шкільного навчання, у своїй книзі "Великая дидактика" сформулював дидактичні вимоги до навчання, дав вказівки, як планувати урок. Зокрема, він вказував, що частину уроку необхідно відвести для опитування учнів. Частина материка, затоплена океаном і відмежована від відкритого океану острівною дугою (окраїнне море) 14). Частина перехідної зони з зануреною під материкову океанічною земною корою (глибоководний жолоб) 15).
Основними методами цього навчання є: самостійна робота, проблемні й творчі завдання, що розвивають творче мислення (часто домашні випереджаючі завдання0, питання учня до вчителя, до інших учнів, питання вчителя до учня. Є й недоліки інтерактивного навчання: за великий проміжок часу розглядається невеликий обсяг інформації. Застосування інтерактивних технологій вимагає старанної підготовки вчителя й учнів. З яким материками межує даний материк. Крайні точки материка (північна,південна, західна,східна).
У методиці навчання географії виокремлюють дві її частини: загальну методику, яка на основі загальної дидактики розробляє основні положення змісту, а також принципи і методи навчання шкільної географії, і курсову методику, що розробляє методи навчання окремих курсів географії і зосереджує на матеріалі цих курсів положення загальної методики. Загальна методика більше позв’язує основні методичні питання навчання з загально-педагогічними і психологічними проблемами, курсова методика забезпечує зв’язок викладання з теоретичними розробками. Однією з основних складових.
Предметом вивчення географії материків і океанів є природа нашої планети в цілому, її материки і океани, народи і країни. Вивчаючи окремі материки і океани, ви дізнаєтеся, хто і коли їх відкрив і досліджував та у чому полягають особливості їх природи: рельєфу, клімату, внутрішніх вод, рослинності і тваринного світу. Ви розширите свої знання про Світовий океан та його роль у формуванні природи материків і господарстві населення Землі. Різноманітність властива не лише природним умовам, а й населенню та господарству країн. Люди живуть і працюють на рівнинах і в горах, серед лісів і степових прост.
Географія материків та океанів – це один з найзахоплюючих та найцікавіших курсів шкільної програми з географії. Вивчаючи цей предмет, ви дізнаєтесь багато нового про особливості будови та природи (рельєфу, клімату, внутрішніх вод, рослинного та тваринного світу) континентів і океанів, історію вивчення та дослідження материків, характерні риси населення та їхньої господарської діяльності у різних куточках світу. Материк – це велика ділянка суходолу, утворена переважно корою материкового типу. Океан – це велика частина водного простору Світового океану, дно якого утворене переважно океанічною земною корою.
Коментарі
Дописати коментар