регламент використання відпрацьованого мастила
регламент використання відпрацьованого мастила
Утилізуючи відпрацьовані мастила, виробники та імпортери, які здійснюють це самостійно або із залученням сторонніх організацій, мають перш за все забезпечити роздільне збирання відпрацьованих мастил (олив). Воно відбувається через мережу стаціонарних і пересувних приймальних пунктів. При цьому під пересувними пунктами збирання мастила розуміють пункти, які базуються на транспортному засобі, який оснащено спеціальними резервуарами та пристроями, що забезпечують безпечне перевезення відпрацьованих мастил (олив), недопущення забруднення навколишнього природного середовища, проникнення води, механ.
— забезпечують роздільне збирання відпрацьованих мастил; — здають відпрацьовані мастила на приймальні пункти або безпосередньо переробникам відпрацьованих мастил (олив); — здійснюють первинний облік щодо придбаних мастил, їх використання, подальшого поводження з відпрацьованими мастилами; — подають інформацію про стан поводження з відпрацьованими мастилами. Така інформація подається щокварталу до 10 числа наступного місяця до Держекоінспекції за формою згідно з додатком 5 до Порядку № 1221**. Після того, як відпрацьовані мастила злито з автомобіля, облік таких мастил ведеться лише у кількісному виразі. Які первинні документи використовувати для такого обліку?
Порядок складення технологічного регламенту — основного технологічного документа, що визначає вимоги до самого процесу, норми витрати сировини тощо — не регламентується нормативно-правовими актами та є внутрішнім документом підприємства, який складається у довільній формі й затверджується керівником підприємства. Такий регламент є суто індивідуальним для кожного підприємства.
Відпрацьовані оливи (мастила). - будь-які мінеральні або синтетичні мастила, або індустріальні мастила, які стали непридатними для використання, для якого вони спочатку призначалися (такі як відпрацьоване мастило з двигуна внутрішнього згорання та мастило з коробки передач, змащувальні мастила, мастила для турбін і гідравлічні мастила); ДЕРЖАВНА СЛУЖБА СТАТИСТИКИ УКРАЇНИ НАКАЗ Про затвердження Методологічних положень з організації державного статистичного спостереження щодо поводження з відходами (Методологічні положення, розд.2) 28.10.2013 № 328. Відпрацьовані оливи (мастила).
— що виробляють або імпортують мастила, внаслідок використання яких утворюються відпрацьовані мастила (перелік останніх наведено в додатку 2 до Порядку № 1221); — що провадять діяльність зі збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, видалення, знешкодження й захоронення відпрацьованих мастил (олив); — у процесі діяльності яких утворюються відпрацьовані мастила (оливи). Одразу уточнимо, що дії, спрямовані на збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізацію, видалення, знешкодження та захоронення відпрацьованих мастил.
* * Правила використання інтелектуального пошуку. скопійовано. Документ. суб’єкти, що виробляють або ввозять на територію України для вільного використання мастила (оливи), внаслідок використання яких утворюються відпрацьовані мастила (оливи) за переліком згідно з додатком 2; суб’єкти, що провадять діяльність із збирання, перевезення, зберігання, оброблення (перероблення), утилізації та/або знешкодження відпрацьованих мастил (олив)
Уряд переглянув процедуру поводження з відпрацьованими мастилами, оновивши Порядок збирання, перевезення, зберігання, оброблення (перероблення), утилізації та/або знешкодження відпрацьованих мастил (олив), затверджений його постановою від 17.12.2012 № 1221. Змінами усунено монополізацію послуги з перероблення відпрацьованих мастил, якщо цим видом діяльності в основному займалося уповноважене підприємство, що належить до сфери управління Мінприроди.
Роздільне збирання відпрацьованих мастил (олив) здійснюється в разі їх використання в різних агрегатах. Пересувні приймальні пункти базуються на транспортному засобі, який оснащено спеціальними резервуарами та пристроями, що забезпечують безпечне перевезення відпрацьованих мастил (олив), недопущення забруднення навколишнього природного середовища, проникнення води, механічних та інших забруднювачів у такі резервуари.
Шифр «Відпрацьовані Мастила». СТУДЕНТСЬКА НАУКОВА РОБОТА на тему: «попередження забруднення навколишнього природного середовища відпрацьованими моторними. Оливами ». 2019 рік. 2. Розведення оливи пальним викликає пониження в’язкості робочої оливи та необхідність використання оливи з достатнім запасом в’язкості. Вміст в оливі бензину вважається допустимим в межах до 10%, в авіаційних оливах - до 3%. В залежності від вмісту пального змінюється температура спалаху: чим вища температура спалаху, тим більше часу олива зберігає початкові властивості.
2.Класифікація й основні призначення мастил. Асортимент мастильних матеріалів та їх позначення. 3.Умови постачання, транспортування і зберігання палива. Залежно від характеру використання паливо підрозділяється на енергетичне, технологічне або комплексне. Якщо паливо використовується як джерело енергії, то воно називається енергетичним, коли паливо бере участь у технологічному процесі як реагент у плавильних, випалювальних та інших промислових печах, то називається технологічним, і комплексним, коли з палива попередньо виділяють цінні речовини, які використовуються як хімічна сировина, а потім застосовують як енергетичне паливо.
Класифікація та маркування мастил, ТММ. 75. ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА. Теоретичні та практичні питання раціонального та ефективного використання нафтопродуктів у народному господарстві вивчає сформована в наш час нова галузь науки і техніки — хіммотологія (від слів "хімія", "мотор" і "логія" (наука)). Хіммотологія — це наука про експлуатаційні властивості, якості й раціональне застосування в техніці палива, олив, мастил і технічних рідин. Якщо ж пари води виносяться з димовими або відпрацьованими газами, частина тепла втрачається і таку теплоту називають нижчою (QH). Теплоту згоряння палива визначають експериментальним шляхом у спеціальних приладах — калориметрах і розрахунковими методами.
Позаяк відпрацьовані масла та мастила за кодами 2710 91 00 00 та 2710 99 00 00 згідно з УКТ ЗЕД не включено до цього переліку, операції з їх реалізації не є об’єктом оподаткування акцизним податком. Лист ДФС від 16.11.2016 р. № 24716/6/99-99-15-03-03-15. За матеріалами Головбух24.
Використання очищеного відпрацьованого моторного олії дозволило відмовитися від використання у складі таких мастил захисної присадкиМНИ-7. Для тимчасової (1,5 – 3 року) і тривалої (5 – 7 років) консервації агрегатів трансмісій машин та устаткування рекомендовані деякі відпрацьовані трансмісійні олії. Причому у цьому разі придатні такі олії, якТАД-17и, осьовеСп. ФірмаMOR (Великобританія) виробляє мастила з допомогою останніх із відпрацьованих індустріальних масел. У СНД також ставиться питання розширенні сировинної бази й залучення у виробництві пластичних мастил продуктів вторинної переробкиОМ.
моторного мастила [2], який включає його обробку озонованим повітрям при 40-70°С за наступним очищенням за допомогою 0,1 н розчину гідрозинхлориду та 2%ного розчину полівінілового спирту Цей спосіб дозволяє очищати відпрацьоване мастило від смолянистих забруднень, але внаслідок окислення компонентів мастила озоном очищене мастило має підвищені кислотне число та корозійну активність Наряду з цим очищення супроводжується утворенням значної. кількості відходів Найбільш близьким по технічній суті та досягаемому результату до заявляемого об'єкту є спосіб очищення відпрацьованого моторного маст.
Відпрацьований нафтопродукт – нафтопродукт, під час експлуатації якого відбулися зміни деяких властивостей, регламентованих нормативною документацією. Державна авіація – авіація, що використовує повітряні судна з метою виконання функцій із забезпечення національної безпеки і оборони держави та захисту населення, які покладаються на Збройні Сили України, інші військові формування, утворені відповідно до законів України, органи внутрішніх справ, спеціально уповноважені ЦОВВ з питань цивільного захисту, органи охорони державного кордону України, органи доходів і зборів.
Коментарі
Дописати коментар