на основі вивчення рекомендованої літератури нормативних документів та матеріалі лабораторного заняття визначити сучасні принципи та к
на основі вивчення рекомендованої літератури нормативних документів та матеріалі лабораторного заняття визначити сучасні принципи та к
Лабораторне заняття – це організаційна форма навчального заняття, на якому учні (студенти) під керівництвом педагога проводять експерименти чи досліди в навчальних лабораторіях з використанням відповідного обладнання, комп’ютерної техніки (Психологія діяльності та навчальний менеджмент: Навчальний посібник. / М.В. Артюшина, Л.М. Журавська, Л.А. Колесніченко та ін.; За заг. ред. М.В.Артюшиної. – к.: кнеу, 2008. – с. 154.). потребують зіставлення, творчого мислення, установлення асоціацій між виучуваним матеріалом та вже засвоєними знаннями з різних галузей науки і мистецтва, життєвим досвідом; моделювання окремих навчальних ситуацій і всього уроку; проведення пробних уроків тощо.
Методика вивчення літератури. Провідне місце у системі форм самостійної роботи належить роботі з книгою. Передусім це стосується вивчення суспільних і гуманітарних наук, де книга є найважливішим засобом засвоєння змісту науки. Крім того, більшість рекомендованих для вивчення наукових праць покликана до життя певними історичними обставинами. Для студента ці обставини не завжди відомі, часто вони не проглядаються і в тексті твору. Усе це нерідко змушує студента вивчати тогочасні економічні, політичні, соціальні умови, щоб зрозуміти сутність, особливості, значення сформульованої теорії.
1.На основі вивчення рекомендованої літератури, нормативних документів та матеріалі лабораторного заняття визначити сучасні принципи за критеріями відбору змісту освіти в Україні. 2.Розглянути та проаналізувати базовий навчальний план, варіанти типових навчальних планів різних типів сучасних навчальних закладів (школи, гімназії, ліцею) та виконати завдання: А) Визначити структуру навчального плану? . Г) Виявіть принципи змісту освіти, що реалізуються через сучасний навчальний план. 3. Використовуючи статті з журналів визначити основні групи освітніх компетенцій та дати їм характеристику (див. літер.). Наведіть приклади їх застосування, що спостерігали під час практики.
Навчальних посібників та навчально-методичної літератури. (методичні рекомендації для викладачів на основі чинних нормативних документів). 2. На основі законодавчих актів України про видавничу діяльність, нормативно-правових документів Міністерства овіти і науки України, державних стандартів України, а також нормативних документів Вищої атестаційної комісії України узагальнено вимоги щодо структури, змісту та обсягів наукових та навчальних видань: монографій, підручників, посібників, методичних рекомендацій, текстів лекцій та навчально-методичного комплексу та ін. Ми сподіваємося, що запропоновані державні документи та поради будуть.
Методика вивчення наукової, навчальної, навчально-методичної літератури. Провідне місце у системі форм самостійної роботи належить роботі з книгою. Передусім це стосується вивчення суспільних і гуманітарних наук, де книга є найважливішим засобом засвоєння змісту науки. У навчальній діяльності студентів особливе місце посідає самостійне вивчення наукових джерел, оскільки засвоєння їх змісту надає методологію, теоретичні основи наукового світогляду, розвиває здатність до творчого мислення, розширює кругозір, формує життєву позицію. В організації роботи над науковими першоджерелами необхідно дотр.
Список рекомендованої літератури. Після вивчення дисципліни та виконання та практичних занять студент повинен . Метою наукового дослідження є визначення конкретного об‘єкта, процесу або явища, всебічне і достовірне вивчення їх структури, характеристик, зв‘язків і відносин на основі існуючих принципів та методів наукового пізнання, а також впровадження у виробництво, практику нових і корисних результатів. На сучасному етапі наука розвивається в трьох напрямах: мікросвіт – вирішення проблеми на рівні елементарних частин і атомних структур; мегасвіт – вивчення Всесвіту, починаючи з сонячної системи до сфер позагалактичного простору; макросвіт – вивчення функцій вищих структур живої матерії.
ОСНОВНИЙ ТЕКСТ – назва теми, методи опрацювання лекційного матеріалу та літератури, інструкції щодо виконання індивідуальних і самостійних завдань, підготовки до практичних занять. ПИТАННЯ, ТЕСТИ для самоконтролю. Обов’язкові та додаткові задачі, приклади. ДОВІДКОВО-ІНФОРМАЦІЙНІ ДАНІ для розв’язання задач (таблиці, схеми тощо). СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ (номер, сторінка в загальному списку літератури). Обсяг усіх тем дисципліни має бути однаковим. Структура викладення матеріалу – ідентичною.
Вимоги до написання навчально-методичних матеріалів/методичні рекомендації: посібник. –Бершадь, 2015. - 64с. Найбільш поширеними формами методичної роботи в будь-якому навчальному закладі є підготовка навчально-методичних матеріалів, що сприяє підвищенню педагогічної майстерності викладача, вивченню і поширенню передового педагогічного досвіду. Дані методичні рекомендації містять визначення навчально-методичних матеріалів, що допоможе педагогічним працівникам зорієнтуватися в їх широкому спектрі. Інші методичні матеріали на урок Педагогіка скачати.
Основним нормативним документом, що визначає організацію навчального процесу з конкретної спеціальності, є навчальний план. На основі навчального плану щорічно складається робочий навчальний план, який визначає графік навчального процесу на навчальний рік, перелік, послідовність та обсяг вивчення навчальних дисциплін, форми проведення навчальних занять, форми проведення поточного і підсумкового контролю. З. робочого навчального плану потрібно зробити витяг, що стосується навчальної дисципліни і вкласти його в НМК.
сучасного літературного процесу, визначати їх особливості, історичну обумовленість, розглядати їх в контексті історико-літературних і критичних оцінок представників різних шкіл сучасного літературознавства; – базові уявлення в аспекті засадничих методичних категорій (принцип, метод, методична система, методичний прийом тощо); – здатність виявляти самостійність у постановці цілей і задач планування навчального процесу; – здатність логічно й послідовно складати різноманітні завдання, спрямовані на поетапне досягнення запланованих цілей (в. Лабораторне заняття. Різновиди: з художнім текстом, з літературно-критичною . Принципи організації самостійної роботи: взаємозв’язане вивчення теоретичних та.
У посібнику обґрунтовано теоретичні основи навчання: особливості заняття (семінару, практичного заняття, лабораторного заняття) розроблено технологію навчання, запропоновано підходи до професійної підготовки майбутніх викладачів вищого навчального закладу. 4. Методи наукового дослідження: вивчення навчальної літератури з методики викладання мови та суміжних дисциплін, спостереження за навчально-виховним процесом, вивчення й узагальнення передового досвіду, педагогічний експеримент тощо. Застосування статистичних методів обробки одержаних результатів. Готуючись до практичного заняття, опрацюйте рекомендовану літературу з теми.
Матеріал даного курсу є важливим для подальшого вивчення фундаментальних загальних професійно-орієнтовних дисциплін («Товарознавства непродовольчих товарів», «Основ екології та безпеки ТНС») та дисциплін державної компоненти («Товарознавчої експертизи непродовольчих товарів», «Сертифікації товарів і послуг», «Інформаційних систем у бізнесі», «Торговельної логістики»). Форми занять − різноманітні і проводяться за різними напрямками: вивченням та аналізом нормативних документів, які чинні у сфері товарознавства; вивченням нормативних документів (як вітчизняних, так і зарубіжних); набуття навичок.
Інші документи і форми навчально-методичного забезпечення дисципліни можуть визначати викладач та кафедра, з метою максимально повного надання здобувачам освіти всієї інформації та матеріалів, необхідних для успішного вивчення дисципліни. Зокрема, це можуть бути підручники та навчальні посібники, а також авторські матеріали, розроблені викладачем: — конспекти лекцій; — методичні вказівки та рекомендації; — індивідуальні завдання; — збірники ситуаційних завдань (кейсів); — приклади розв'язування типових задач чи виконання типових завдань; — комп'ютерні презентації; — ілюстративні мате.
матеріалом; - реалізація тез лекції (змістовна частина лекції) з підведенням. підсумків кожного питання; - підведення підсумків лекції, відповіді на питання; - повідомлення теми наступного заняття. текстів та документів; - чіткість викладених думок та активізацію мислення студентів . Лабораторні заняття проводять після прослуховування відповідних лекцій. Теоретичний матеріал є основою проведення дослідів та експериментів. Лабораторне заняття проводиться зі студентами, кількість яких не перевищує половини академічної групи. На лабораторних роботах студенти включаються у процес пізнання фізичних та інших явищ, приймають безпосередню участь в дослідах та експериментах.
Рекомендовано вченою радою Київського університету імені Бориса Грінченка протокол № 3 від 26 березня 2015 року. Рецензенти . лабораторні заняття, спецкурси, спецсемінари. Значення лекції. 19. Загалом сучасні дослідники обґрунтовують систему дидак тичних принципів на основі наукового розуміння суті навчання, урахування нормативних вимог до організації навчально вихов ного процесу, інтенсивних глобалізаційних та інтеграційних процесів, що відбуваються в сучасній вітчизняній освіті.
Рекомендовано вченою радою Київського університету імені Бориса Грінченка протокол № 3 від 26 березня 2015 року. Рецензенти . лабораторні заняття, спецкурси, спецсемінари. Значення лекції. 19. Загалом сучасні дослідники обґрунтовують систему дидак тичних принципів на основі наукового розуміння суті навчання, урахування нормативних вимог до організації навчально вихов ного процесу, інтенсивних глобалізаційних та інтеграційних процесів, що відбуваються в сучасній вітчизняній освіті.
Визначити мету методичної розробки. Уважно вивчити літературу, методичні посібники, позитивний досвід з обраної теми. Скласти план і визначити структуру методичної розробки. Матеріали подаються на паперових носіях та в електронному варіанті (на CD). Текст оформлюється в редакторі Word for Windows і роздруковується на папері формату А4, шрифт розміру 14 Times New Roman. Розміри полів: ліве – 25-30 мм; праве – 15 мм; верхнє – 20 мм; нижнє – 20 мм. Бібліотека і доступність інформації у сучасному світі: електронні ресурси в науці, культурі та освіті : (підсумки 10-ї Міжнар. конф. „Крим-2003”) [Електронний ресурс] / Л. Й. Костенко, А. О. Чекмарьов, А. Г. Бровкін, І. А. Павлуша // Бібліотечний вісник — 2003. — № 4. — С. 43.
Вивчення нормативного документу, або запитів учасників навчально-виховного процесу, якими визначено даний напрямок роботи як актуальний до розробки і впровадження; вибір теми, назва якої повинна бути короткою і давати відповідь на такі питання: «Який напрямок діяльності представлено?», «Для кого цей матеріал?», «В якій формі він представлений?». Вивчення наявного досвіду роботи та наукової літератури за визначеною тематикою; підбір цитат, цифрового матеріалу, ілюстрацій тощо. Розділи можуть відноситися до одного практичного заняття або до тематичного блоку. Інструкції до лабораторних і практичних робіт, робочі зошити, дидактичні матеріали. Структура.
Роль та дидактичні цілі лабораторно практичних занять в оволодінні студентами професійних знань і навичок. Технологія організації лабораторних практикумів. на тему: «Методика проведення лабораторно - практичних занять за фахом« Ветеринарно-санітарна експертиза ». Троїцьк - 2003р. Зміст. 1.Вступ 2.Основні частина 3.Заключеніе 4. Список використаної літератури. 1. Введення Освіта це процес оволодіння системою знань, умінь, та навичок, протягом якого складаються риси творчої діяльності, світоглядні та поведінкові якості особистості, розвиваються її пізнавальні здібності. (Л. Г. Семушина, Н. Г. Ярошенко.
Навчальний план - документ, який визначає перелік і обсяг нормативних і вибіркових навчальних дисциплін, послідовність їх вивчення та кількість годин (кредитів), що відводяться на їх вивчення, графік навчального процесу, форми і методи поточного та індивідуального контролю навчальних досягнень студентів. Навчальний план відображає також обсяг часу, який відводиться на самостійну роботу студентів. На основі навчального плану розробляється робочий навчальний план на поточний навчальний рік, який затверджується деканом відповідного факультету. Планування і організація навчального процесу здійснюється на основі чинного навчального плану.
Навчальна програма - є нормативний документ коледжу і складовою навчально-методичного комплексу дисципліни, який визначає місце і значення навчальної дисципліни в реалізації освітньо-професійної програми, її зміст, послідовність і організаційні форми вивчення навчальної дисципліни, вимоги до знань і вмінь студентів. Програма розробляється до початку навчального року викладачем для кожної навчальної дисципліни на основі галузевих стандартів освіти (ОКХ, ОПП) та навчального плану підготовки фахівців відповідної спеціальності. Література - повинна бути пронумерована, щоб її було зручно використовувати в тексті. Може бути вказана основна використана та рекомендована література.
Основним документом, на основі якого планується навчальний процес навчальна (типова) програма. Цей розділ КНМЗ містить ксерокопію навчальної програми або її оригінал з витягами ОПП та ОКХ відповідної спеціальності. Робоча навчальна програма дисципліни. Розділ містить типову програму практики, робочу навчальну програму практики та матеріали, що дозволяють своєчасно оформити звіти. 4. Плани занять оформлюються на кожен вид заняття (лекційне, семінарське, практичне, лабораторне). Плани занять оформлюються за наведеною схемою. Як варіант оформлення рекомендується зводити усі плани у книгу.
Завдання – ознайомитися з існуючими нормативними документами по організації процесу навчання іноземної мови у вузі (ОКХ, ОПП. Навчальний план, програма, тощо). Принципи та засади навчання на сучасному етапі. Основні науково-методичні видання. Література . Особливості змісту та принципи побудови підручників з зарубіжної літератури ХХ століття для вузів. 27. Значення фахових видань та довідкової літератури у підготовці майбутнього викладача. 28. Специфіка вузівської лекції з зарубіжної літератури. Інтегративні методи вивчення літератури у системі міжпредметних зв’язків дисциплін гуманітарного циклу. 49. Форми роботи з літературної освіти у вищих навчальних закладах.
Коментарі
Дописати коментар