розвиток творчих здібностей молодших школярів портфоліо
розвиток творчих здібностей молодших школярів портфоліо
Працюю над проблемною темою «Розвиток творчих здібностей молодших школярів» ОСНОВНІ ПЕДАГОГІЧНІ ПРАВИЛА: дитині, як і дорослому потрібна свобода думок; розвивай в учня допитливість, творчу фантазію; допомагай знайти істину в ході дискусії; підтримай і допоможи тому, хто цього потребує; умій зацікавити; переймай цікаве з досвіду інших; люби дітей і вони віддячать тобі тим же. Слайд 4. Творчість є основою людського життя, джерелом усіх матеріальних і духовних благ. Здібності – це синтез властивостей особистості, який забезпечує успішне виконання діяльності й виявляється у швидкості оволодіння знаннями, уміннями, навичками. Виділяють два рівні розвитку здібностей: репродуктивний і продуктивний (творчий).
Зараз у сучасному світі стоїть проблема творчого розвитку , творчих, діяльних і обдарованих , інтелектуально й духовно розвинених особистостей. А тому, на мою думку, завдання вчителя не тільки виявляти, а й розвивати таких учнів.І ще краще було б, коли б на таких учнів звернули увагу науковці та психологи. Наукова робота на урок Самоосвіта скачати.
Матеріали автора на заявлену тему у формі педагогічного есе. Своєчасно й об’єктивно подана інформація про особистісні досягнення школяра є додатковим стимулом розвитку й самовдосконалення, важливий чинник стимулювання навчальної мотивації учня. Кращим засобом для цього служить портфоліо, що дає уявлення про сам процес розвитку дитини.
Похожие презентации: Проектна діяльність молодших школярів. Розвиток продуктивного мислення молодших школярів. Розвиток творчих здібностей учнів на уроках української мови та літератури. 2. Сучасна школа має дати кожній дитині основу для творчого розвитку, підготувати її до самостійного життя. Людмила Пекарська. 3. Актуальність теми: пошук таких форм та методів пошук засобів активізації навчання, які активізують пізнавальних і творчих діяльність завдань; навчально-пізнавальну учнів; підвищення ефективності набуття учнями знань; використання різних прийомів розвиток творчої активності; співпраці й навчального діалогу; застосування групової і індивідуальної роботи.
Головна » Файли » Бібліотека вчителя » Портфоліо. Презентація досвіду роботи вчителя початкових класів - Розвиток творчих здібностей у дітей молодшого шкільного віку. Категорія: Портфоліо | Додав: Victor_Pasyk | Додано: 04.07.2014. 1. 2. Назва: Презентація досвіду роботи вчителя початкових класів - Розвиток творчих здібностей у дітей молодшого шкільного віку. Рік видання: 2014. Кількість слайдів: 18.
Поняття творчості та творчих здібностей. Особливості розвитку творчих здібностей дітей молодших школярів. Основні умови, завдання та методи роботи педагога з розвитку здібностей дітей. 1.1 Загальні психологічні характеристики молодшого шкільного віку. 1.2 Поняття творчості та творчих здібностей. 1.3 Особливості розвитку творчих здібностей дітей молодшого шкільного віку. 1.4 Умови розвитку здібностей дітей молодшого шкільного віку. Розділ ІІ. Основні напрямки і зміст роботи педагога з формування здібностей учнів. 2.1 Виявлення здібностей у дітей молодшого шкільного віку. 2.2 Основні умови, завдання та методи з розвитку здібностей дітей молодшого шкільного віку. Висновки.
Розвиток поетичних здібностей визначається як процес формування здібності до безпосереднього сприймання поетичних творів, складних умінь свідомо аналізувати та оцінювати прочитане, керуючись при цьому естетичними критеріями та художнім смаком, виробленими в школі при засвоєнні курсу літератури та в широкому позашкільному спілкуванні з мистецтвом. В Левін визначав етапи формування поетичних здібностей молодших школярів. Перший етап: включення в ігрову творчість і спілкування в дитячій групі. Цей етап потрібний для того, щоб компенсувати в розвитку уяви, спілкування і мотивації учня, які виникають ще в дошкільному віці. На цьому етапі готується розв’язання трьох питань
Стаття з досвіду роботи " Розвиток творчих здібностей молодших школярів". Скачать материал. библиотека материалов. Добавить в избранное. Розвиток творчих здібностей молодших школярів на уроках. Ви хочете, щоб ваші діти були. талановитими ? . Розвиток творчості починайте із створення ситуації , що сприяє інтуїтивному схопленні ідеї вирішення творчої проблеми. Ця творчість закінчується формуванням необхідних здібностей , створення творчого клімату , креативних якостей особистості . Творча робота на уроках читання , позакласного читання , уроках розвитку мовлення реалізується у створенні нових творів самими учнями . Це можуть бути вірші , оповідання , казки , малюнки , пісні.
Розвиток літературно-творчих здібностей молодших школярів у процесі читацької діяльності на уроках літературного читання. Автор: вчитель початкових класів Музика Галина Олександрівна. Однією з важливих складових літературної компетентності є особистісно-діяльнісна компетенція молодшого щколяра. Вона передбачає реалізацію літературно-творчих здібностей дітей, зумовлену високим інтересом до читання літературних творів. Можна тлумачити ії як здатність читача до власної літературної діяльності, яка сприяє розвиткові творчих літературних здібностей. Формула, яка підіймає завісу над таємницею народж.
Тут найдется полное раскрытие темы -Розвиток творчих здібностей з мови молодших школярів, Загружено: 2015-06-21. Проблема розвитку творчості і творчих здібностей учнів хвилювала в різні часи не тільки відомих педагогів, але й дослідників, мислителів, філософів, науковців. Якщо говорити про творчість дитини, слід наголосити, що учні найчастіше не створюють щось зовсім нове, але створення, відкриття субєктивно нового для дитини вже є проявом творчості.
У молодших школярів розвиток творчих здібностей визначено як передумову всебічного розвитку і виховання дитячої особистості. На уроках читання передбачено у змісті різні види творчих завдань, які стимулюють розвиток компонентів літературно-творчих здібностей учнів. Вивчаючи твір «Жива казка» В. Струтинського, працюю над удосконаленням мовлення учнів, вчу дітей складати казки, розвиваю образну уяву. Під час вивчення цього оповідання, розподіляю дітей на групи і ставлю перед ними завдання: І група – як можна продовжити цю казку (учні продовжують «Живу казку»); ІІ група – що я бачу?
Завдання – виявлення та розвиток індивідуальних творчих здібностей дитини, пізнавальних інтересів і готовності до самостійного пізнання. слайд 28 Зразки портфоліо учнів початкових класів слайд 29 Кожен учень потребує відповідної нагороди за сумлінне навчання та виконання завдань. • Дошка пошани "Наша гордість” • Почесний зошит • Книга пошани, книга рекордів класу • Шкільне свято для учнів 4-х класів "Найрозумніший” • Нагородження слайд 30 Почесний зошит, у якому працюють учні на уроці. слайд 31 Виявлення обдарованих і талановитих дітей - це тривалий процес. Обдарована дитина сама соб.
Розвиток творчих здібностей учнів – цікава і серйозна задача, яка стоїть перед педагогами та батьками. В наш час наявності творчих здібностей у молодших школярів, їх можливості мислити оригінально і цікаво приділяється велика увага. Надалі, фахівці, які вміють мислити нестандартно, «креативно», затребувані практично у всіх професійних сферах – від розробки складних програмних продуктів до дизайну приміщень і будівель. Багато батьків упевнені, що здібності дитини являють собою вже готовий набір навичок і умінь. Однак вони помиляються. Людина не з’являється на світло здатним до якогось певного в.
Главная Психология Розвиток творчих здібностей у дітей молодшого шкільного віку. < Пред. СОДЕРЖАНИЕ. Другою важливою умовою розвитку творчих здібностей дитини є створення обстановки, що випереджає розвиток дітей. Необхідно, наскільки це можливо заздалегідь оточити такий середовищем і такою системою відносин, які стимулювали б його найрізноманітнішу творчу діяльність і поволі розвивали б в ньому саме те, що у відповідний момент здатне найбільш ефективно розвиватися. Наприклад, ще задовго до навчання читання однорічному дитині можна купити кубики з літерами, повісити абетку на стіні і під час ігор називати дитині букви. Це сприяє ранньому оволодінню читанням.
Коментарі
Дописати коментар