сприймання чужого мовлення відтворення готового тексту.

сприймання чужого мовлення відтворення готового тексту.


Відтворення готового тексту. Конспект як різновид стислого переказу висловлювань, що сприймаються на слух. Конспект прочитаного. ТЕМАТИЧНІ ВИПИСКИ, ПЛАН, ТЕЗИ Конспект - це короткий письмовий виклад змісту книги, статті, лекції тощо. При конспектуванні спрацьовує. Відтворення готового тексту. Конспект як різновид стислого переказу висловлювань, що сприймаються на слух. Конспект прочитаного.


Тема. Сприймання чужого мовлення. Відтворення готового тексту. Конспект. ЛІТЕРАТУРА 1. Біляєв О.М., Симоненкова Л.М. та ін. Вправ 2. Прочитайте статтю. Визначте тему, основну думку, стиль мовлення тексту. Прочитайте конспект статті. Спробуйте передати зміст статті за конспектом.


Тема: Сприймання чужого мовлення. Створення власних висловлювань. Діалогічне мовлення. Мета:пояснити учням суть полеміки та її відмінності від диспуту; домогтися розуміння залежності мовленнєвої поведінки людини від сприйняття картини світу за допомогою мовних одиниць; розвивати вміння володіти голосом, правильною артикуляцією, невербальними засобами для реалізації мети спілкування й активізації уваги слухачів; виховувати толерантність, повагу до співрозмовника.


Способи відтворення чужого мовлення. Пряма мова, непряма і невласне-пряма мова. В українській мові є три способи передачі чужої мови: пряма, непряма і невласне-пряма. У драматичних творах діалоги й полілоги складають основний текст, тому там лапки й тире не ставляться, а називаються імена персонажів: Гаральд: Щоправда, є одна у мене шана, Я пам’ятав священний заповіт Зірвать тобі з могили Іоанна Тюльпан, лілею чи рожевий цвіт. Але пізнай, моя Єлизавето, Хай не сумує серце золоте: Немає квітів на труні поета.


Іншим засобом передачі чужого мовлення є непряма мова, в якій не зберігаються особливості мовлення мовця, а лише передається загальний зміст сказаного, причому ця передача змісту чужого мовлення здійснюється від особи автора. Непряма мова – це чуже мовлення, введене автором розповіді в текст у формі з’ясувальної підрядної частини складнопідрядного речення. Кожна цитата, зокрема в наукових працях, звичайно паспортизується: внизу сторінки під текстом (у виносках) чи в самому тексті в дужках після наведення цитати вказується на її джерело (автор, назва праці, місце видання, видавництво, рік видання, номер тому, сторінка, на якій міститься наведена цитата).


Сприймання чужого мовлення, відтворення готового тексту. Методическое пособие. Педагогика. Другие методички по предмету. Педагогика. Сдать работу со 100% гаранией. Похожие работы.


Методика розвитку навичок сприймання студентами чужого мовлення, запису почутої інформації: докладним записом, тезами, конспектом, оцінювати почуте, вміння висловлювати власну думку, складати анотацію на прочитане, оцінювати текст з погляду його змісту. Учень розуміє зміст висловлювання (тривалість звучання художніх текстів 11-12 хв., інших стилів - 10-11 хв.), адекватно сприймаючи його основну думку, особливості побудови і мовного оформлення; користується різними видами аудіювання; видами запису почутої інформації (докладним записом, тезами, конспектом, докладним і коротким планами); оцінює почуте, висловлює власну думку


Педагогика / Учебное пособие: Сприймання чужого мовлення, відтворення готового тексту. Учебное пособие: Сприймання чужого мовлення, відтворення готового тексту. Учень розуміє зміст висловлювання (тривалість звучання художніх текстів 11-12 хв., інших стилів - 10-11 хв.), адекватно сприймаючи його основну думку, особливості побудови і мовного оформлення . складає анотацію на прочитане; оцінює текст з погляду його змісту, форми, задуму і мовного оформлення; редагує написане з урахуванням вимог до культури мовлення.


Реферати, твори, дипломи, практика » Учебные пособия » Сприймання чужого мовлення, відтворення готового тексту. Реферат Сприймання чужого мовлення, відтворення готового тексту. пожежнабезпека. Завдання1. Визначтетематичнуприналежністьтексту.Визначтехарактер тексту (описання,повідомлення,міркування, репортаж тощо).Визначтестиль тексту (суспільно-науковий, науковий,науково-популярний,художній,розмовнийтощо). Завдання2.


Сприймання чужого мовлення. Види мовленнєвої діяльності. Навчальне аудіювання. Мета: дати учням уявлення про види мовленнєвої діяльності; розвивати логічне й образне мис-лення, уяву, зорову пам’ять, формувати комунікативні вміння. Очікувані результати: учні систематизують вивчені відомості про види, форми мовлення, ви-ди мовленнєвої діяльності, різновиди читання, вимоги до мовлення, ситуацію спілку-вання, її складові, основні правила спілкування; користуються залежно від мовленнєвої ситуації відомими різновидами читання. Обладнання: підручник, дидактичний матеріал, текст для навчального аудіюв.


Способи відтворення чужого мовлення. Пряма мова, непряма і невласне-пряма мова. В українській мові є три способи передачі чужої мови: пряма, непряма і невласне-пряма. Пряма мова. Прямою називають точно передану чиюсь мову, тобто таку, що повністю зберігає лексику, синтаксис та інтонацію висловлення мовця. У драматичних творах діалоги й полілоги складають основний текст, тому там лапки й тире не ставляться, а називаються імена персонажів: Гаральд: Щоправда, є одна у мене шана, Я пам’ятав священний заповіт Зірвать тобі з могили Іоанна Тюльпан, лілею чи рожевий цвіт. Але пізнай, моя Єлизавето, Хай не сумує серце золоте: Немає квітів на труні поета.


Сприймання чужого мовлення. Відтворення готового тексту. Конспект як різновид стислого переказу. Висловлювань, що сприймаються на слух. При конспектуванні спрацьовує зорова, механічна, а при слуханні лекції - і слухова пам’ять, що допомагає людині пізніше легко згадати (відновити в пам’яті) колись почуте чи прочитане і законспектоване. Розрізняють конспекти прочитаного і конспекти почутого. Конспектування сприйнятого на слух тексту - це процес. уважного прослуховування і занотовування матеріалу, що включає вміння передати суть сказаного, хід думок мовця, логічну послідовність викладу.


ЗВ’ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ Сприймання чужого мовлення. Конспектування висловлювань, що сприймаються на слух. Тематичні виписки, тези, конспект прочитаного (художнього твору, публіцистичної та науково-публіцистичної статті). Мета: узагальнити знання про такі способи фіксації прочитаного, як тематичні виписки, план, тези та конспект; удосконалювати вміння фіксувати зміст писемного мовлення; розвивати усне й писемне мовлення, удосконалювати навички колективної та самостійної роботи …


Сприймання чужого мовлення. Конспектування висловлювань, що сприймаються на слух. Мета: узагальнити знання про такі способи фіксації прочитаного, як тематичні виписки, план, тези та конспект; удосконалювати вміння фіксувати зміст писемного мовлення; розвивати усне й писемне мовлення, удосконалювати навички колективної та самостійної роботи з підручником, збагачувати й уточнювати словниковий запас учнів. Однак якщо у процесі говоріння мовець основну увагу надає змістові висловлювання (мовне оформлення здійснюється автоматично), то в процесі письма увага того, хто пише, має розподілятися між змістом та письмовим оформленням: триває.


Тема заняття: Сприймання чужого мовлення. Відтворення готового тексту. Мета заняття: Дидактична. Учень розуміє зміст висловлювання (тривалість звучання художніх текстів 11-12 хв., інших стилів - 10-11 хв.), адекватно сприймаючи його основну думку, особливості побудови і мовного оформлення . Розвиваюча -. розвивати зв'язне мовлення, виразність читання, пам'ять, логічне мислення, самостійність, творчі нахили, естетичні смаки, вміння аналізувати, робити висновки, здібності до самовираження, самомоніторингу, самопрезентації. Вид заняття: Практичне заняття.


Способи передачі чужого мовлення. Прямою мовою називають чуже мовлення, передане дослівно, з усіма граматичними, інтонаційними та стилістичними особливостями («Про здоров’я людини треба турбуватися в першу чергу», — сказав незнайомець). Пряма мова може складатися з одного слова, одного речення і з кількох речень. Пряма мова супроводжується реченням, що вказує на те, хто є мовцем та адресатом, за яких обставин вона висловлена.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

test booklet 6 класс starlight в pdf

про сдо почта ответы

карта дары кавказа 2 0 6