рольові ігри на уроках англійської мови у старших класах
рольові ігри на уроках англійської мови у старших класах
На уроках англійської мови. Без гри немає і не може бути повноцінного розумового розвитку. Гра – це величезне світле вікно, через яке в духовний світ дитини вливається живлющий потік уявлень, понять про навколишній світ. Рольова гра придатна для кожного виду роботи з мовою: у ході рольової гри використовуються різноманітні граматичні структури, інтонаційні моделі, значний обсяг лексичного матеріалу. Велика роль приділяється непідготовленій мові учнів. У цьому плані рольова гра може перевершити можливості будь-якої іншої парної і групової діяльності. Ролі, зазвичай розподіляє вчитель, та, учням старших класів викладачу краще надати можливість вибору.
Предлагаю 14 интересных и увлекательных игр на уроках английского языка. Они оживят ваш урок и гарантируют, что ваши ученики покинут класс, желая больше. Их можно использовать для разогрева класса перед началом урока, во время урока, чтобы дать ученикам передышку, когда вы решаете сложный вопрос, или в конце урока, когда у вас есть несколько минут, чтобы убить время.
Використання граматичних Ігор На уроках англійської мови у початковій школі. В учнів старших класів підвищується інтерес до міжособистісного спілкування. У цих умовах зростає значення сюжетних рольових ігор побутового змісту, що відбивають різні сторони життя школяра (навчання, працю, дозвілля), що відтворюють фрагменти його життєвого досвіду. А також у них особливо проявляється прагнення до самоствердження, до можливості відстоювати свої погляди та переконання, отже важливо обирати темами рольових ігор такий матеріал, який носить проблемний характер, стимулює обмін думками, спонукає до роздумів. Буквені ігри.
Ігри на уроках англійської мови як засіб формування комунікативної компетенції школярів. / Уклала Т.М. Гавінська. Слобідко-Охрімовецький НВК. Гра – явище багатофункціональне. У процесі вивчення іноземної мови гра виконує такі функції: - Навчальну; - Інформаційну . Для учнів старших класів вважаю доцільним використовувати такі рольові ігри : “In the Supermarket”, “Weather Reporter”, “In the Library”, “At the Airport”, “An Interview” та граматичні ігри. Такий різновид ігор сприяє поглибленню інтересу до вивчення іноземної мови, розвиває в них навички спілкування, розширює словниковий запас та лінгвістичну ерудицію.
З самого раннього дитинства дитина спілкується з світом через гру. Для неї гра – спосіб пізнання дійсності, спосіб випробувати себе. Але, на жаль, коли дитина приходить в школу, вчителі про це забувають, хоча ігрова діяльність і малювання характерні для дітей цього віку. “Snowball” – одна з найпоширеніших видів лексичної гри, її перевага в тому, що ця гра може використовуватися під час вивчення будь-якої теми. Гра покликана активізувати словниковий запас учнів за вивченою темою, добре тренує пам’ять і сприяє розвитку уваги. Учитель говорить: “I have a grandmother” і просить першого учня повтор.
Вивчення англійської мови може здатися зовсім нудним і нецікавим заняттям, якщо цей процес протікає монотонно, включає один вид діяльності і ніяк не мотивує учня все-таки з цікавістю займатися англійською. Завдання вчителя — таким чином піднести навчальний процес, щоб учень захотів вчити англійську, прагнув розуміти його і був готовий говорити на ньому. Одним з основних стимулів до навчання є гра. Адже в комплексі з дискусіями та дебатами гри, зокрема, рольові ігри на уроках англійської мови є найбільш інформативними і результативними методами навчання з точки зору сприйняття. У процесі гри уч.
Игра помогает сделать урок более увлекательным и интересным. С возрастом учеников игры на уроках англ. Игровые технологии занимают место важное место в образовательном процессе. Игра помогает сделать урок более увлекательным и интересным. С возрастом учеников игры на уроках английского языка становятся сложнее, но интерес ребят не пропадает в любом возрасте. Для каждого ученика игра становится практически посильной. Тот ученик, который слаб на уроках, может легко стать первым в игре. Он может быстрее применить находчивость и сообразительность.
На уроках иностранного языка в старших классах даже при выполнении аудирования можно вполне удачно использовать игровые методики. Для этого нужно помнить о том, что тема должна быть актуальна и интересна школьникам-подросткам. 1.3. Виды игровой деятельности на занятиях по неродному языку и их возрастная привязка Игра – это упражнение, варьирующееся в зависимости от ситуации, в котором возможно многократное применение и повторение речевого образца в условиях, приближенных к ситуации реального общения.
Ігрові технлологии на уроках англійської мови Без гри немає і не може бути повноцінного розумового розвитку Гра-це величезне світле вікно через яке в духовний світ дитини вливається цілющий потік уявлень. 7. Рольова гра сприяє формуванню навчального співробітництва і партнерства. Уроки - рольові ігри можна розділити по мірі зростання їх складності на три групи: 1. Імітаційні ігри, спрямовані на імітацію певної життєвої ситуації. 2. Ситуаційні ігри, пов'язані з вирішенням якої - небудь конкретної проблеми, життєвої ситуації.
1. Рольова гра – це навчання в дії, що як відомо підвищує якість навчання. Ситуація спілкування, що моделюються в рольовій грі, дозволяють наблизити мовленнєву діяльність на уроці, до реальної комунікації, дають можливість використовувати мову як засіб спілкування. Вважають, що оволодіння формами усного іншомовного спілкування можливо тільки в рольових іграх, але успішність гри залежить від рівня і старанності її підготовки, правильності організації, регулярності застосування даного прийому навчання і, звичайно, від майстерності вчителя і його відданості своїй справі. 2. Ігрові ситуації для розвитку навичок техніки читання англійською мовою. Приклад 1. На дошці чи плакаті написати ряд речень, наприклад
К ролевой игре методика преподавания иностранного языка идёт уже давно. В настоящее время идея использования ролевого поведения получила подкрепление со стороны теории, которая получила название “теория ролей”, разработанной социологами и социопсихологами. Сторонники этой теории считают, что связь личности с окружающей средой проявляется в том, что личность исполняет несколько социальных ролей: например, в семье – роль родителя, вне семьи – роль учителя, врача и т.д. Эти роли в обществе определяют речевое/неречевое поведение человека.
Главная Педагогика Рольові ігри як ефективний вид діяльності на уроках іноземної мови у старших класах середньої загальноосвітньої школи. < Пред. СОДЕРЖАНИЕ. След >. Рольова гра, її функції та класифікація рольових ігор. Рольова гра -- це спонтанна поведінка школяра, його реакція на репліки інших людей, які беруть участь у даній ситуації. Саме у грі учень вільно імпровізує, виступає в ролі активного співрозмовника. Тому рольова гра, яка в основному базується на розв'язанні конкретної, порушеної на уроці вчителем проблеми, забезпечує оптимальну активізацію комунікативної діяльності учнів на уроках.
К ролевой игре методика преподавания иностранного языка идёт уже давно. В настоящее время идея использования ролевого поведения получила подкрепление со стороны теории, которая получила название “теория ролей”, разработанной социологами и социопсихологами. Сторонники этой теории считают, что связь личности с окружающей средой проявляется в том, что личность исполняет несколько социальных ролей: например, в семье – роль родителя, вне семьи – роль учителя, врача и т.д. Эти роли в обществе определяют речевое/неречевое поведение человека.
Кафедра англійської філології. Курсова робота на тему: Рольова гра на уроках англійської мови як елемент комунікативного та особистісно-орієнтованого підходів до вивчення іноземної мови. Студента ІV курсу. факультету іноземної філології. Вступ .< br>. 3. 1.Місце рольової гри в методиці викладання англійської мови . 8. 2.Основні етапи підготовки до проведення рольових ігор. Класифікація рольовихігор .< br>. 17. 3.Вікорістання рольових ігор у підручниках Project . 24. Висновки .< br>.
Пропоную вам цю колекцію практичних і захоплюючих ігор для уроків іноземної мови. Тут ви знайдете ігри для усіх рівнів володіння мовою. Мої учні граються з великим бажанням. Спробуйте! . Грають 12 учнів. Якщо в класі менше учнів, можна задіяти години по кількості учнів. Кожен учень повинен обійти всіх однокласників і домовитися зустрітися у вільний для обох час. Відбувається mingling in the classroom: Are you able to meet with me at 1.00 p.m.? Або Can I see you at 15.00?I am afraid, I can’t.I have an arrangement, but I am able at 17.00.
Приятная и оживленная атмосфера играет важную роль при изучении английского. И чтобы создать такую обстановку, следует иногда вносить разнообразие в занятия и играть в интересные игры. Причем не имеет значения, для кого ведутся уроки: для детей или же взрослых. Ведь каждому будет интересно заниматься такой активностью.
3. Характеристика рольової гри як ефективного прийому навчання іноземним мовам у середній школі… 3.1. Навчальні і виховні можливості рольової гри………… 3.2. Вимоги до рольових ігор на уроці…. Предмет дослідження : рольова гра як засіб підвищення ефективності навчального процесу на уроках іноземної мови в 5-9 класах. Методи дослідження: критичний аналіз літературних джерел, вивчення та узагальнення позитивного досвіду роботи вчителів у ході педагогічної практики, наукове спостереження, пробне навчання, розвідувальний методичний експеримент.
За допомогою гри: розвивається інтерес до іноземної мови та відбувається перше зіткнення з мовним світом іншої країни; легше зосередити увагу учнів, залучити їх до активної роботи; зявляється можливість активно мислити, розширювати творчі здібності під час виконання завдань, розвивати здібності, закладені в дитині від природи.
ИСПОЛЬЗОВАНИЕ РОЛЕВЫХ ИГР НА УРОКАХ АНГЛИЙСКОГО ЯЗЫКАДанный материал предназначен для учителей английского языка, работающих с обучающимися начальной и средней школы. Цель:описание опыта работы на примере использования р. Данный материал предназначен для учителей английского языка, работающих с обучающимися начальной и средней школы. Цель:описание опыта работы на примере использования ролевых игр. Задачи:- определить задачи использования ролевых игр на уроках английского языка; -наглядно показать способы создания языковой атмосферы на уроках. Непростую задачу решает каждый учитель на протяжении своей педагогической деятельности.
Сучасна методика викладає такі ідеї та принципи в навчанні: визнання першорядності процесу пізнання та доступності інформації; цінність співпраці; зокрема використання діалогів полілогів імпровізацій та рольових ігор як основних форм роботи; визнання рівності пізнавальних та творчих можливостей усіх учнів а також свідомої участі учнів у процесі навчання; активна позиція учня в процесі навчання; принцип комунікативності який передбачає побудову процесу навчання як моделі процесу реальної комунікації; урахування.
Слова на англійській мові пронумеровані по порядку. Як тільки викладач вимовляє те або інше англійське слово, учню необхідно поставити його номер поряд із відповідною транскрипцією і українським перекладом. Виграє той, хто швидше встановить відповідності між іншомовним словом, транскрипцією і перекладом. Фрагмент уроку № 10. Запропоновані навчальні ігри можуть бути використані на різних етапах вивчення англійської мови як на уроці, так і під час проведення конкурсів, вікторин тощо. teacherjournal.com.ua/shkola/anglijska-mova-v-pochatkovij-shkoli/19431-didaktichn-gri-na-urokax-anglmovi.html.
Коментарі
Дописати коментар