фантастичне й реальне в казці цар плаксій та лоскотон

фантастичне й реальне в казці цар плаксій та лоскотон


1. Аналіз казки “Цар Плаксій та Лоскотон”. 1. Порівняльна характеристика Плаксія та Лоскотона. - Який спосіб життя вели головні персонажі казки? - Які вчинки притаманні героям твору? . Конспект уроку " Аналіз фантастичного й реального, смішного і страшного, красивого і потворного в казках. "docx. 7785 4.3.


Цар Плаксій та Лоскотон. Симоненко Василь. Надіслати Розповісти Цвірінькнути. Цареве сімейство. Там, де гори і долини, Де гуляє вітровій, — Там цвіте краса-країна З дивним ім'ям Сльозолий. І колись в країні тій Був па троні цар Плаксій, Голова його мов бочка, Очі — ніби кавуни. В Плаксія було три дочки І плаксивих три сини. Не любили Лоскотона Цар Плаксій і Плаксуни, Видавали заборони Проти лоскоту вони. І за дядьком Лоскотоном Із нагайками в руках Охоронці злих законів Полювали по хатах. Але дядько Лоскотон Не боявся цих заслон: Він ходив по всій країні І носив з собою сміх В розмальованій торбині, В пальцях лагідних своїх. Арешт Лоскотона. Розізливсь тоді Плаксій — Цар країни Сльозолий.


Мета: простежити різні способи життя й поведінки дійових осіб, життєві позиції царя Плаксія та Лоскотна (песимістичну та оптимістичну); розвивати культуру зв’язного мовлення учнів, уміння виразно й осмислено читати казку; розвивати аналітичне мислення при аналізі характеристики персонажів; розвивати навички проведення паралелі між літературним словом, живописом і музикою; розвивати акторські здібності; висловлювати особисте ставлення до зображуваного. Конспект на урок Українська література скачати.


Мета: Навчальна: ознайомити учнів із біографічною довідкою В. Симоненка, опрацювати казку «Цар Плаксій та Лоскотон», визначити різницю життєвих позицій царя Плаксія і Лоскотона; вивчити поняття «віршована мова», «рима, «строфа». Виховна: формувати оптимістичний погляд на життя. Розвивальна: розвивати уяву, логічне мислення, культуру зв'язного мовлення. Тип уроку: засвоєння.


Василь Симоненко «Цар Плаксій і Лоскотон». Мета: ознайомити п’ятикласників з цікавими сторінками життя митця, його твором «Цар Плаксій і Лоскотон»; розвивати вміння виразно читати казку; виховувати почуття доброти, гуманізму, милосердя, взаємоповаги, оптимізму. Очікувані результати. Учні вміють виразно й осмислено читати віршовану казку; визначити основні риси характеру дійових осіб твору, простежувати різні способи життя та поведінки дійових осіб, розуміти значення для розкриття змісту твору назви казкової країни, імен персонажів казки.


Цар Плаксій є втіленням постійного суму, скарги на життя — всього, що зазвичай називають песимізмом. Але сум і сльози Плаксія безпідставні, тож у читачів він викликає хіба що іронію, аж ніяк не співчуття. Плаксій забороняє сміх у своєму царстві і жорстоко полює на Лоскотона. Лоскотон протиставляється Плаксію, він несе дітям сміх і радість, звеселяє їх та розважає. Тому прості люди люблять Лоскотона і звільняють його з-під арешту. Звільнившись, Лоскотон залоскотав царя Плаксія так, що той луснув від сміху, а дочки та сини царя Плаксія розбіглись в усі боки. Так у країні Сльозолий запанувала рад.


Цар Плаксій та Лоскотон. Різні життєві позиції цари Плаксія і Лоскотона (песимістична й оптимістична). Мета: простежити різні способи життя і поведінки дійових осіб, життєві позиції царя Плаксія та Лоскотона (песимістичну та оптимістичну); розвивати культуру зв’язного мовлення учнів, уміння виразно й осмислено читати казку; висловлювати особисте ставлення до зображуваного; формувати світогляд, оптимістичний погляд на світ; виховувати почуття пошани до українських письменників, інтерес до власної праці. Тип уроку: урок формування практичних умінь і навичок. Засоби навчання: підручник, портрет письменника, учнівські малюнки до змісту казки, текст казки, роздавальний матеріал.


Про що казка «Цар Плаксій та Лоскотон»? (Про країну, у якій люди змушені плакати, ревти, стогнати, бо ХТО цього не робив, то ЇХ за це нагайками шмагали. Про те, як дядько Лоскотон приносив щирий сміх в розмальованій торбині. Як змій Капітан Макака підступно спіймав Лоскотона та посадив до в’язниці. Батраки й робітники, скориставшись тим, що всі перепилися на весіллі, визволили дядька Лоскотона.


Свого часу великий Василь Симоненко написав шедевр – казку про царя Плаксія і Лоскотона. Царя прибічники і діти мені надзвичайно нагадують нашого президента Порошенка, прем’єр-міні. - zaxid.net. Саме герой казки Лоскотон зумів перемогти царя залоскотавши його. Бо сміятись і радіти. У моєму царстві — ні! Хто всміхнеться — в часі тім. Я того негайно з'їм!» Ще була у Плаксія. Грізна гвардія своя: В ній служили молодці.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

test booklet 6 класс starlight в pdf

про сдо почта ответы

карта дары кавказа 2 0 6